Gå til innhold

Kjøpte helsekost-piller for 1800,-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, han lærte nok noe av dette. Blir det maskin på deg?

Maksin? Dvs. om jeg har lyst til å teste dette også eller??? NEI, det har jeg ikke tenkt til å gjøre.

Dumt å teste noe om man ikke har tenkt til å følge det opp alikevel:-)

Skrevet

Jaja, han lærte nok noe av dette. Blir det maskin på deg?

Maksin? Dvs. om jeg har lyst til å teste dette også eller??? NEI, det har jeg ikke tenkt til å gjøre.

Skrevet

Trodde du ville kjøpe vaskemaskin, og jeg lurte på om du får deg det, eller ødela han hele drømmen? (Kanskje jeg blander)

Skrevet

Trodde du ville kjøpe vaskemaskin, og jeg lurte på om du får deg det, eller ødela han hele drømmen? (Kanskje jeg blander)

Snakk om en som har kontroll:-)

Vaskemaskinen er innkjøpt. Det ble Miele. Den ble kjøpt inn først:-)

Skrevet

Snakk om en som har kontroll:-)

Vaskemaskinen er innkjøpt. Det ble Miele. Den ble kjøpt inn først:-)

Grattis! Kontroll? ;) Jeg bladde litt i tråden din :)

Skrevet

Grattis! Kontroll? ;) Jeg bladde litt i tråden din :)

Ser at jeg skrev det til Lillemus ja.

Jeg spurte og gravde litt ang. vaskemaskin tidligere i uka, og tenkte at du kanskje hadde lest det innlegget. Og DA hadde det jo vært god grunn til å bli imponert:-)

Skrevet

Kanskje jeg har hørt om det?

Det er Pharmanex som Gemini nevner under her.

Sikkert supre greier. Lurer på om de vasker huset mitt også???

Skrevet

Ser at jeg skrev det til Lillemus ja.

Jeg spurte og gravde litt ang. vaskemaskin tidligere i uka, og tenkte at du kanskje hadde lest det innlegget. Og DA hadde det jo vært god grunn til å bli imponert:-)

hehe, hukommelsen min er nok så som så :) Skulle gjerne husket bedre :)

Skrevet

Samme greiene som mannen min ble lurt av altså... Jaja, han kjøpte i alle fall bare ett pilleglass, til ca 250 kr.

Skrevet

Samme greiene som mannen min ble lurt av altså... Jaja, han kjøpte i alle fall bare ett pilleglass, til ca 250 kr.

NÅ er jeg misunnelig:-)

Gjest tv-tittern
Skrevet

Testen han har tatt var sikkert ikke gratis heller .....

og som de viste på TV2 hjelper deg, så sier disse mattestene oss INGENTING, altså fullstendig bortkastede penger. Det er bare lurerier alt sammen.

Skrevet

Pharmanex har jeg aldri hørt om, beklager. Men hvis de vasker hus, så er de hjertelig velkomne hit også ;)

Skrevet

Skjønner godt du ble irritert, særlig hvis dere, som oss, har litt dårlig råd...

Skrevet

Testen han har tatt var sikkert ikke gratis heller .....

og som de viste på TV2 hjelper deg, så sier disse mattestene oss INGENTING, altså fullstendig bortkastede penger. Det er bare lurerier alt sammen.

Har lett litt på TV2 hjelper deg sine internettsider, men klarer ikke å finne noe her. Du har ikke tilfeldigvis linken til denne testen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...