Gå til innhold

Ringer du når du sitter på do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn apropos fise-tråden lengre ned: pleier du å ringe til folk når du sitter på do?

Jeg gjør IKKE det, men det har hendt at jeg har tatt telefonen om den har ringt mens jeg har sittet på ramma og jeg har hatt mobilen i lomma.

Jeg kjenner en som ringer meg når han sitter på do, jeg tror ikke han ringer andre (det håper jeg ikke!) og han lo godt da jeg sa at han var den eneste jeg visste som ringte meg fra doskåla. :o)

Skrevet

Jeg ringer ikke folk mens jeg sitter på do. Det har hendt jeg har ventet på en veldig viktig telefon (og de ringer selvfølgelig alltid mens jeg er på do!) og da har jeg måttet løpe bort til telefonen med buksa halvveis nede, hvis jeg ikke hadde telefonen i lomma.

Skrevet

En eneste gang har jeg snakket i tlf mens jeg satt på do. Jeg ble oppringt idet jeg var på farten. Jeg var uhyggelig tissetrengt og -måtte- lure ut noen dråper. Samtalen varte og rakk i det uendelige, jeg måtte kjøre avsted også mens samtalen fortsatte. Fikk avsluttet samtalen da jeg kom til hovedveien :)

Skrevet

Det har hendt. MEN jeg drar ikke ned. Da røper jeg jo hvor jeg er....

Skrevet

Nei, jeg tar ikke telefonen med meg på do. He he.. Men hvis jeg skravler lenge med en eller annen hender det jeg sniker meg til en dotur. Et par av mine skravlevenninner er ikke mye diskret, de legger ikke skjul på hva de holder på med. Det plager ikke meg da :)

Skrevet

Mannen min gjør det ganske ofte. Jeg gjør det veldig sjelden.

Men jeg ligger gjerne i badekaret og skravler i telefonen :-) Snakket en time med søstera mi i forgårs kveld!

Skrevet

Jeg ringer aldri når jeg sitter på do. Tar heller aldri med telefon inn dit.

Skrevet

Mannen min gjør det ganske ofte. Jeg gjør det veldig sjelden.

Men jeg ligger gjerne i badekaret og skravler i telefonen :-) Snakket en time med søstera mi i forgårs kveld!

Nei, jeg gjør det ikke.

Jeg var på hyttetur en gang og samboeren var hjemme. Etter en fuktig kveld på byen, skulle han ringe meg da han kom hjem. Jeg våknet på hytta søndags morgen og så han hadde ringt og lagt igjen beskjed på mobilsvar. Jeg ringte mobilsvar, men beskjeden var bare en rar lyd. Prøvde å ringe han tilbake, men telefonen var slått av. Da jeg kom hjem på kvelden, hadde jeg enda ikke fått tak i ham og var litt småbekymra. Fant ham passelig betutta hjemme. Han hadde ringt meg mens han sto og pissa, med telefonen klemt mellom kinnet og skuldra. Lyden jeg hadde hørt på mobilsvareren, var telefonens siste sukk idet den avled ved drukningsdøden.

Skrevet

Nei, jeg gjør det ikke.

Jeg var på hyttetur en gang og samboeren var hjemme. Etter en fuktig kveld på byen, skulle han ringe meg da han kom hjem. Jeg våknet på hytta søndags morgen og så han hadde ringt og lagt igjen beskjed på mobilsvar. Jeg ringte mobilsvar, men beskjeden var bare en rar lyd. Prøvde å ringe han tilbake, men telefonen var slått av. Da jeg kom hjem på kvelden, hadde jeg enda ikke fått tak i ham og var litt småbekymra. Fant ham passelig betutta hjemme. Han hadde ringt meg mens han sto og pissa, med telefonen klemt mellom kinnet og skuldra. Lyden jeg hadde hørt på mobilsvareren, var telefonens siste sukk idet den avled ved drukningsdøden.

Skrevet

Det har hendt. MEN jeg drar ikke ned. Da røper jeg jo hvor jeg er....

nemlig :)

Skrevet

Jeg ringer IKKE når jeg sitter på do.

Synes slikt er en uting, jeg!

Skrevet

Nei vettu hva! Men jeg har svart på telefonen mens jeg satt på do en gang. Ble helt flau over meg selv underveis, så det skal ikke bli en vane..

Skrevet

LOL! Det var da litt av nokre spørsmål som kjem her...

Nei det gjer eg da absolutt ikkje! Kunne ikkje ramle meg inn, faktisk. Men om eg er på den trådlause, og blir veeeeeldig tissetrengt, så hender det at eg stikk rundt hjørnet til doen og tissar litt diskret og forsiktig ;-)

Skrevet

Min kjære pleier å ringe meg når han er på do. Dette gjelder særlig når han har møter hele dagen, for da har han tid!

Jeg pleier å erte ham for det.

Jeg pleier ikke å ringe når jeg sitter på do, men jeg kan ta telefonen hvis den er i nærheten eller hvis barna kommer med den til meg.

Skrevet

LOL! Det var da litt av nokre spørsmål som kjem her...

Nei det gjer eg da absolutt ikkje! Kunne ikkje ramle meg inn, faktisk. Men om eg er på den trådlause, og blir veeeeeldig tissetrengt, så hender det at eg stikk rundt hjørnet til doen og tissar litt diskret og forsiktig ;-)

Å tisse er jo å gå på do da..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...