Gå til innhold

Ringer du når du sitter på do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å tisse er jo å gå på do da..

Forhåpentligvis, får'n si! ;-)

Skrevet

Kanskje hun tisser utenfor doen?

Gjest nicole40
Skrevet

Jeg ringer ikke når jeg sitter på do nei.Men en gang ble jeg så p.trengt,og vedkommende jeg snakka med ble aaaaaldri ferdig.Så jeg tok med meg mobilen,lå den på skuldra og dro ned buksa og satte meg.Sikkert ekkelt,men hva skulle jeg ellers gjort??

Så var det altså kjæresten min jeg prata med da,bare sånn at det er sagt:o)

candyqueen_83
Skrevet

Søsteren min kan jeg ringe mens jeg er på do,men ingen andre. Men jeg kan svare hvis noen ringer meg,men helst etter jeg har gjort meg ferdig og bare har å tørke meg igjen :P Ellers prøver jeg å putte masse papir nedi skåla så lyden dempes :P

Gjest Pontiac
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.

Noen ganger tar jeg med mobilen inn for å slette meldinger, rydde litt på den osv.

Da kan jeg til nød motta/sende en melding eller to

:)

Skrevet

Jeg har en slektning som sitter på do å ringer ja...

Vi kan høre mye rart og det er ille når vi hører det er trangt å få den gjennom og ut:(

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er hankjønn. Klarer ikke gjøre to ting på en gang.

Gjest kløpper
Skrevet

Nei! Men kjæresten min spiller nettpoker på do!!!!

Han er spillegal ellerhva?

Skrevet

Jeg er litt overraska over at ingen har nevnt hvilken bakteriebombe mobiltelefonen faktisk er:) (Enten den er med på do eller ikke)

Skrevet

Jeg er litt overraska over at ingen har nevnt hvilken bakteriebombe mobiltelefonen faktisk er:) (Enten den er med på do eller ikke)

Er det så mange som bruker din mobiltelefon da?

Skrevet

Ja det er jo det, men eg gjer det ikkje til ein regel, og eg begynner jo aldri samtalen sjølv heller, i motsetning til den nemnde i OP.

Skrevet

Kanskje hun tisser utenfor doen?

Tihi... prøver da inderleg å la vere det, ROFL ! Usjameg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...