Gjest shotz Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Dette er faktisk godt: Kok poteter mens du legger en åpnet boks med flykræsj oppå lokket til varming. Hell tomatsaus og fisk over når potetene er ferdig. Makrellen smaker mye bedre varm. En smårett. Trodde jeg var den eneste som brukte navnet flykræsj, men vi pleide å steke lungemos og blande med potetmos... Var faktisk godt 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Dette er faktisk godt: Kok poteter mens du legger en åpnet boks med flykræsj oppå lokket til varming. Hell tomatsaus og fisk over når potetene er ferdig. Makrellen smaker mye bedre varm. En smårett. Nesten som mormor gjør det,men hun bruker potetmos i stedet for kokte poteter. De sier det er en god og rask middag men jeg har aldri smakt det. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Undskyld men nå så jeg for meg et splatta lite fly på bakken og en småhysterisk person med håret til alle kanter med armene i været "haster litt" *ler godt" 0 Siter
keinstein Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Trodde jeg var den eneste som brukte navnet flykræsj, men vi pleide å steke lungemos og blande med potetmos... Var faktisk godt Det skal jeg prøve. Lungemos og makaroni er også godt. 0 Siter
keinstein Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Nesten som mormor gjør det,men hun bruker potetmos i stedet for kokte poteter. De sier det er en god og rask middag men jeg har aldri smakt det. Det er merkelig, men mange tror det ikke er godt. Det kan UMULIG være godt. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Dette er faktisk godt: Kok poteter mens du legger en åpnet boks med flykræsj oppå lokket til varming. Hell tomatsaus og fisk over når potetene er ferdig. Makrellen smaker mye bedre varm. En smårett. Du må ha rå løk til også, da smaker det enda bedre. 0 Siter
keinstein Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Du må ha rå løk til også, da smaker det enda bedre. Rå løk og tomat. Ja. 0 Siter
ekte nick Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Flykræsj? Trodde det var "ute" for mange år siden å kalle det det, jeg. Syns faktisk den betegnelsen er helt smakløs. 0 Siter
keinstein Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Flykræsj? Trodde det var "ute" for mange år siden å kalle det det, jeg. Syns faktisk den betegnelsen er helt smakløs. 70-åra var en herlig tid. 0 Siter
Gjest -høre Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Flykræsj? Trodde det var "ute" for mange år siden å kalle det det, jeg. Syns faktisk den betegnelsen er helt smakløs. Noen kaller det noe enda verre, men det vil du sikkert ikke 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.