Moraki Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Hvis jeg skal fly mellom to norske byer, trenger jeg ikke pass da? Jeg er litt forvirret med hensyn til informasjonen som står oppgitt på Norwegian sine sider: http://www.norwegian.no/sw185.asp#1-4 Se punkt 4.1 og 4.2 0 Siter
NeaNoor Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Nei, du må ikke ha pass for å fly innenlands. 0 Siter
carma Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Nei, du trenger ikke pass for å reise innenlands. Hva var det å misforstå der? 0 Siter
Moraki Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 Nei, du trenger ikke pass for å reise innenlands. Hva var det å misforstå der? Jeg misforstår det meste. Uansett, jeg leste bare at det sto "eneste gyldig form for identifikasjon er pass, bankkort.." osv, pluss at barn måtte ha eget pass osv. Det sto liksom ikke noe konkret "Nei, du trenger ikke pass for innenlandsreiser dersom du er norsk statsborger." - og det var bare det jeg ville vite. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg misforstår det meste. Uansett, jeg leste bare at det sto "eneste gyldig form for identifikasjon er pass, bankkort.." osv, pluss at barn måtte ha eget pass osv. Det sto liksom ikke noe konkret "Nei, du trenger ikke pass for innenlandsreiser dersom du er norsk statsborger." - og det var bare det jeg ville vite. Ja? Innenlands kan du velge om du har med gyldig pass, gyldig bank/kredittkort med personlig bilde, gyldig førerkort, militært ID, identifikasjonskortet eller Kongeriket Norge Luftfartsverkets ID-kort for lufthavnene m/bilde. For reiser UTENFOR Norge er gyldig pass eneste offentlige godkjente legitimasjonspapir for norske statsborgere. Barn må ha eget pass. 0 Siter
carma Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg misforstår det meste. Uansett, jeg leste bare at det sto "eneste gyldig form for identifikasjon er pass, bankkort.." osv, pluss at barn måtte ha eget pass osv. Det sto liksom ikke noe konkret "Nei, du trenger ikke pass for innenlandsreiser dersom du er norsk statsborger." - og det var bare det jeg ville vite. De ramser bare opp flere muligheter for gyldig ID :-) God tur! 0 Siter
Moraki Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 De ramser bare opp flere muligheter for gyldig ID :-) God tur! Thank you :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.