Gå til innhold

Plutselige nakkesmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

I løpet av den siste timen har jeg fått ubehagelige nakkesmerter på venstre side. De blir bare verre. Det kjennes ut slik som det gjør hvis man har ligget feil om natten, og man verker i skuldra.

Jeg får litt angst når jeg tenker på hjernehinnebetennelse og sånn - det kan vel ikke være det?

Hva kan det i såfall ellers være? Burde jeg ringe til legen, eller burde jeg bare vente og se om det forsvinner igjen?

Noen som har peiling?

Skrevet

Hvis det hadde vært hjernehinnebetennelse hadde du i tillegg hatt svingende høy feber, frostanfall, lysskyhet og generelt følt deg elendig.

Hvis du ellers føler deg frisk kan du regne med at det bare er en kink.

Skrevet

Hvis det hadde vært hjernehinnebetennelse hadde du i tillegg hatt svingende høy feber, frostanfall, lysskyhet og generelt følt deg elendig.

Hvis du ellers føler deg frisk kan du regne med at det bare er en kink.

Kan en kink komme i nakken, altså? Helt plutselig, uten at man har anstrengt seg noe spesielt?

Skrevet

Kan en kink komme i nakken, altså? Helt plutselig, uten at man har anstrengt seg noe spesielt?

Det skal ofte IKKE mye til før en får kink i nakken, et lite feilrykk kan være nok! Og det er jammen vondt! Hjernehinnebetennelse kommer vel ikke som kastet over deg.

mvh

Skrevet

Det er i hvertfall svært lite sannsynlig at det er hjernehinnebetennelse hvis nakkesmertene er eneste symptom. Hvis jeg var deg ville jeg sett det an, og gjerne tatt ibux eller smurt med ibux gel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...