Gå til innhold

drømmetydere?

Anbefalte innlegg

Gjest nosweetdreams
Skrevet

Er det noen her som er flinke på å tyde drømmer? Jeg har hatt et mareritt nå flere ganger i mnd i kanskje ett år. Skikkelig ubehagelig drøm..

For å ta drømmen i korthet.. først er jeg sammen med andre mennesker,det er ikke folk jeg kjenner i virkeligheten, inatt var det meg og to barn jeg aldri har sett før.Det er en slags krig i verden, ekle monstre (inatt var det zoombier),har også drømt det "bare" er en morder som er ute etter oss..

de skal fange oss og gjøre oss som dem eller drepe oss.Vi ser alle rundt oss bli forvandlet eller dø, og så begynner vi å gjemme oss alle slags mulige steder, men de finner oss hver eneste gang.

Jeg står og ser de kommer nærmere,så får de øye på oss og vi må løpe videre til neste skjulested.(De får aldri drept oss, bare veldig nesten..)

Det som er så fælt med denne drømmen er at jeg våkner jo aldri...andre mareritt skvett-våkner man jo av brått, men siden denne drømmen består av mest løping og å vente på disse fæle folka, våkner jeg som regel ikke før klokka ringer..

Har jeg bare sett for mange dårlige skrekkfilmer..?? Eller kan noen prøve å tyde for meg hve den evt kan bety..

Gjest "drømmetyder"
Skrevet

Her har du problemet:

"...står og ser de kommer nærmere,så får de øye på oss..."

Du må ikke stå å se på dem, gjem deg bedre, ser du dem, ser de deg.

Lykke til da:o)

Gjest pekkas hobby
Skrevet

Hei. Jeg prøver meg.

Det kan se ut som at du fortrenger noe fra fortiden som på en eller annen måte var skadelig for deg. Du har en indre konflikt og du bør tenke over hvem hva eller hvorfor du bærer på sinne. Slutt å være passiv, ikke løp fra ansvaret for deg selv. Vend deg mot det slik at du kan utvikle deg. Dersom du klarer å kvitte deg med det du bærer på så vil utvikling, modning og vekst gå greit. Ikke vær redd for følelser, kjenn på dem.

Skrevet

Hvis jeg skal gjette har du mer ansvar enn du takler, og du klarer ikke å komme ut av det. Altså du er ikke helt fornøyd med tilværelsen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...