Gå til innhold

Hjelp! Forstoppelse!

Gjest skal på jobb om noen timer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt på do å trykket i en halvtime i stad, men ikke noe kom ut bortsett fra blodig slim med lyserød farge. Nå sitter jeg å peiser i meg kaffe, for jeg bruker å få løs mage av det. Noe annet som hjelper?

Gjest Aviaana
Skrevet

kjøp en pakke tørkede aprikoser og spis dem, pleier å gi effekt etter noen timer.

Men med mindre du har veldig vondt så ville jeg ikke gjort noe med det. Faren er at det først fungerer om noen timer og da skal du på jobb. Vet ikke om du har mulighet til å dospringe der du jobber.

Drikk masse vann. Om det ikke hjelper når du er ferdig med vakten får du eventuelt forsøke noe lakserende.

Skrevet

Lakris, kiwi, svisker, tørket aprikoser, masse vann, bevegelse (gå en tur).

Skrevet

Svisker skal visst hjelpe, men fy så ekkelt det er...

Nei, prøver noe lakserende og vann.... Uff, hvor kjipt og pinlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...