Gjest skal på jobb om noen timer... Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Satt på do å trykket i en halvtime i stad, men ikke noe kom ut bortsett fra blodig slim med lyserød farge. Nå sitter jeg å peiser i meg kaffe, for jeg bruker å få løs mage av det. Noe annet som hjelper? 0 Siter
Patsi Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Svisker skal visst hjelpe, men fy så ekkelt det er... 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 kjøp en pakke tørkede aprikoser og spis dem, pleier å gi effekt etter noen timer. Men med mindre du har veldig vondt så ville jeg ikke gjort noe med det. Faren er at det først fungerer om noen timer og da skal du på jobb. Vet ikke om du har mulighet til å dospringe der du jobber. Drikk masse vann. Om det ikke hjelper når du er ferdig med vakten får du eventuelt forsøke noe lakserende. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Lakris, kiwi, svisker, tørket aprikoser, masse vann, bevegelse (gå en tur). 0 Siter
Gjest skal på jobb om noen timer... Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Svisker skal visst hjelpe, men fy så ekkelt det er... Nei, prøver noe lakserende og vann.... Uff, hvor kjipt og pinlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.