Gå til innhold

P-pille og brystsmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt småvondt i brystet i 1,5 år pga. høyt stoffskifte, men ikke noe som har plaget meg voldsomt. Men for 4 dager siden skiftet jeg p-pillemerke fra Trionetta til Microgynon. Etter det har jeg hatt voldsomme smerter i brystet. Alt snører seg sammen og jeg sliter med å puste uten at det gjør vondt. Er ikke syk ellers. Sto på pakningsvedlegget at hvis man fikk voldsomme brystsmerter måtte man avbryte bruken med en gang og kontakte lege. Vurderer legevakten ikveld for legen hadde ikke time til meg. Men spørs om det er noe poeng. Noen som har opplevd lignende?

Skrevet

Følg rådene på pakningsvedlegget å gå til legevakten.

Skrevet

Følg rådene på pakningsvedlegget å gå til legevakten.

Ja får vel bite i det sure eplet og dra på legevakten. Men gidder ikke å dra før inatt isåfall, forrige gang ble jeg sittende der 2 timer uten å komme inn. Så endte med at jeg dro hjem og dro tilbake om natta. Men får de gjort noe særlig på legevakta annet enn å be meg slutte med pillene? Er vel nesten ikke leger på vakt om natta til videre undersøkelser osv.

Skrevet

Ja får vel bite i det sure eplet og dra på legevakten. Men gidder ikke å dra før inatt isåfall, forrige gang ble jeg sittende der 2 timer uten å komme inn. Så endte med at jeg dro hjem og dro tilbake om natta. Men får de gjort noe særlig på legevakta annet enn å be meg slutte med pillene? Er vel nesten ikke leger på vakt om natta til videre undersøkelser osv.

Ring å forklar hva problemet er, følg så rådene du får ang når komme osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...