Gå til innhold

Noen som kan noen morsomme historier/dikt/rim/regler/sanger....

Anbefalte innlegg

TorneROSA1365380904
Skrevet

....om ELGEN??

Skal fortelle litt om elgen i en barnehage skjønner dere, og så skulle jeg gjerne hatt noe annet enn bare faktaopplysninger også!

Og så trenger jeg forslag til noen formingsaktiviteter i forhold til elgen og reven... Noen som har noen gode?

Jeg er helt tom akkurat der nå jeg...

Hadde blitt så super duper takknemlig for hjelp!

Ha en flott helg alle sammen!

Gjest Strawberryblonde
Skrevet

En god begynnelse ville vel vært å ønske oss "god elg".

TorneROSA1365380904
Skrevet

En god begynnelse ville vel vært å ønske oss "god elg".

Haha, hvorfor tenkte jeg ikke på det!!?? *ler høyt* Er ikke mer som skal til :D GOD ELG til deg :)

Skrevet

Haha, hvorfor tenkte jeg ikke på det!!?? *ler høyt* Er ikke mer som skal til :D GOD ELG til deg :)

Du kan jo dikte en historie om Elgen Helge som giftet seg med Elgen Helga..... :-)

TorneROSA1365380904
Skrevet

Du kan jo dikte en historie om Elgen Helge som giftet seg med Elgen Helga..... :-)

Ja versågod dikt i vei, så skal jeg gledelig fortelle den videre :D

Gjest Skogens konge
Skrevet

Det var en gang en elg som skulle til seters for å gjøre seg feit. Ikke ved å spise, men ved å ligge stille, slik at den ikke forbrant noen kalorier.

Da den til seters, så den et fint tre. Den la seg under treet. Så ble treet sinna, og sa: "Gå din vei."

Elgen gikk videre. Etter hvert så den en bekk, og drakk et glass vann.

Så døde den.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du kan fortelle om Laban. Han hvite saken som ikke blir skutt fordi han er hvit, mens han farga kompiser sliter vilt med innpåslitne folk med gevær.

Skrevet

Ja versågod dikt i vei, så skal jeg gledelig fortelle den videre :D

Og så den gamle om elgen som satt i et grantre fordi den var ordblind og trodde den var skogens kongle ...

Uuuu, bløt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...