Gå til innhold

auau i legg..hva har skjedd?

Anbefalte innlegg

Gjest tryneren
Skrevet

Jeg var ute og syklet og plutselig var der is på veien foran meg. Jeg tryntan skikkelig. Nå har jeg veldig vondt i leggen. Bakpå leggen. Kjenner det ikke så mye når jeg går, men når jeg kommer ani er det veldig vondt. Kan ikke se noe merke, hevelse eller noe... Hva har skjedd med min legg?

Skrevet

Når du kommer ani er det veldig vondt? Hva er det å komme ani?

Skrevet

Tryneren er åpenbart fra Bergen! "Å komme ani" betyr å komme borti!

mvh

Gjest tryneren
Skrevet

hehe...ja jeg er fra utenfor Bergen. Og i bergen betyr ani borti... :-)

TorneROSA1365380904
Skrevet

Hehe må si jeg trakk på smilebåndet når jeg leste innlegget ditt.. Jeg er bergenser selv, men reagerte da du skrev tryntan og ani :D Jeg bor nemlig på østlandet, og vet at det er en del ord jeg må kutte ut her...hehe..

Men vet ikke om det er så mye hjelp i meg altså.. Ville heller ringt til en lege og hørt jeg, hvis det er veldig vondt!

Gjest Humlepungen
Skrevet

Prøv å is ned der du har vondt. Det hjelper nok. Det høres ut som du har fått en kraftis strekk. Blir du ikke bedre i løpet av et par dager bør du nok ta en tur til legen. Bare for å være på den sikre siden ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...