Gå til innhold

velge nabo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å betale noe ekstra fordi den eller den kjendisen bodde i nærheten.

Skrevet

10 millioner for det huset der????? Helt vilt!!!!!

Jeg ville absolutt IKKE ha gitt noe ekstra for å bo i nærheten av en kjendis. Hva er vitsen med det?

Gikk i klasse med ei som er sånn litt kjent skuespiller (film, serie), og det var litt stas å vise mannen min huset hennes og fortelle at jeg hadde vært der mange ganger.... Men bortsett fra det? Nei - takke meg til koselige vanlige naboer!

Skrevet

10 millioner for det huset der????? Helt vilt!!!!!

Jeg ville absolutt IKKE ha gitt noe ekstra for å bo i nærheten av en kjendis. Hva er vitsen med det?

Gikk i klasse med ei som er sånn litt kjent skuespiller (film, serie), og det var litt stas å vise mannen min huset hennes og fortelle at jeg hadde vært der mange ganger.... Men bortsett fra det? Nei - takke meg til koselige vanlige naboer!

Ja det er helt sykt. Mener de viste bilder av det her om dagen, med og uten høyspentlinjer.

Et rolig og greit nabostrøk er nok greiest ja. Men kunne godt vært nabo med Bjøro hehe

Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å betale noe ekstra fordi den eller den kjendisen bodde i nærheten.

Nei, de må være sultne på oppmerksomhet.

Skrevet

Ja det er helt sykt. Mener de viste bilder av det her om dagen, med og uten høyspentlinjer.

Et rolig og greit nabostrøk er nok greiest ja. Men kunne godt vært nabo med Bjøro hehe

Huset vårt ligger ikke langt fra Bjøros.... :-) Husker svigermor ble så begeistret da vi sa at vi (nesten) hadde kjøpt tomt av ham - og så la mannen min til at vi kunne høre når han satt på trappa og sang!!!!! *LOL*

Skrevet

Jeg ville hatt megselv som nabo. Jeg er en veldig god nabo som stadig ringer på døra til andre med mat :-) *skryyyyyt skryyyyyt*

Skrevet

Nei, de må være sultne på oppmerksomhet.

Eller kjendiser selv, siden de har så mye penger at de kan gi over ti mill for et hus? :-|

Skrevet

Jeg ville iallfall ikke hatt disse to som naboer!

Synes det er ok med helt vanlige naboer. Vi hadde en kjendis i nabolaget en kort periode; dvs den gangen var han en ung småbarnsfar/musiker. Jeg kommer faktuisk ikke på navnet akkurat nå, men han har laget en del fin musikk.

Skrevet

Huset vårt ligger ikke langt fra Bjøros.... :-) Husker svigermor ble så begeistret da vi sa at vi (nesten) hadde kjøpt tomt av ham - og så la mannen min til at vi kunne høre når han satt på trappa og sang!!!!! *LOL*

haha, ser for meg at hun strekker hals for å se etter han når hun er der da :)

Skrevet

Jeg ville hatt megselv som nabo. Jeg er en veldig god nabo som stadig ringer på døra til andre med mat :-) *skryyyyyt skryyyyyt*

Jeg kunne tenke meg deg som nabo jeg :) Mat på døra å greier :) Så kunne du fått kaker av meg.

Skrevet

Hadde jeg aldri gjordt nei *sjokkert*

Men siden det tydeligvis finnes sånne mennesker så burde jeg kanskje selge mitt hus da *hyper* Siden det i mitt tilfelle er kjendisene som har flyttet inn i nabolaget mitt etter meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...