Gå til innhold

JIPPI! ferdig med julegavene:)

Anbefalte innlegg

Gjest julehandleren
Skrevet

ferdig me nesten 20 julegaver:) Nydelig. så nå bare nyter eg tiden som er igjen til jul og nyter og slippe og ut med mere penger på det:):):):)

Noen andre som er ferdige?? :)

Skrevet

Denne hadde jeg snart ventet her på dol jah. hehe

Jeg har ikke kjøpt en eneste en og har det heller ikke spesielt travelt med det ennå da jeg synes det er gøy å gå på julehandel i julegatene.

Gjest Anonym juledoler
Skrevet

Ikke helt ferdig, men godt i gang ;) Hva i all verden skal vi finne på i førjulstiden?

Skrevet

Det der sier du bare for å provosere, ditt troll! ;)

Skrevet

Æsj og hysj på deg!

*misunnelig* Ikke begynt her engang!!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nei, langt derifra.

Jeg pleier ikke å tenke på julegaver en gang på denne tiden av året.

Men jeg var i Sverige forrige helg og da fikk jeg røsket med meg 7 julegaver. Det var ren impuls.

Skrevet

Næh - som jeg har sagt før, det året jeg var ferdig med samtlige julegaver før 1. desember hadde jeg den kjedeligste førjulstiden noensinne.

Har kjøpt noe småtteri og har noen konkrete planer for hva jeg skal kjøpe og mye har jeg ikke snøre på ennå. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...