Gjest julehandleren Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 ferdig me nesten 20 julegaver:) Nydelig. så nå bare nyter eg tiden som er igjen til jul og nyter og slippe og ut med mere penger på det:):) Noen andre som er ferdige?? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Denne hadde jeg snart ventet her på dol jah. hehe Jeg har ikke kjøpt en eneste en og har det heller ikke spesielt travelt med det ennå da jeg synes det er gøy å gå på julehandel i julegatene. 0 Siter
Gjest Anonym juledoler Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Ikke helt ferdig, men godt i gang Hva i all verden skal vi finne på i førjulstiden? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Det der sier du bare for å provosere, ditt troll! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Æsj og hysj på deg! *misunnelig* Ikke begynt her engang!! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Nei, langt derifra. Jeg pleier ikke å tenke på julegaver en gang på denne tiden av året. Men jeg var i Sverige forrige helg og da fikk jeg røsket med meg 7 julegaver. Det var ren impuls. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Næh - som jeg har sagt før, det året jeg var ferdig med samtlige julegaver før 1. desember hadde jeg den kjedeligste førjulstiden noensinne. Har kjøpt noe småtteri og har noen konkrete planer for hva jeg skal kjøpe og mye har jeg ikke snøre på ennå. ) 0 Siter
tusseline Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 ... og ellers så har du det bra?? ;-) 0 Siter
Gjest laban og laboline Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Ferdig jeg og !!! 24 stk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.