Gjest pekka Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 før øyene ramler ut. Her har folk tukla med naturen. ganske sjokkerende å se selvlysende grønne griser! Synes synd på dyrene http://www.dagbladet.no/kunnskap/2006/11/03/481748.html 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Syns det er helt grusomt jeg. Forskere må tukle med dyra bare for å ha noe å vise frem. Ja så flinke så ... 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg ble mer skremt av den oksen jeg... 0 Siter
Piraye Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Syns det er helt grusomt jeg. Forskere må tukle med dyra bare for å ha noe å vise frem. Ja så flinke så ... Vel, det er jo faktisk stort sett grunner til at de "tukler" med dyra. Enten i medisinsk henseende eller for mat elns. De tukler stort sett ikka bare for gøy! Det ER synd i de, men det som er funnet ut på mange av de dyra kan redde ufattelig mange liv i fremtida. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Syns det er helt grusomt jeg. Forskere må tukle med dyra bare for å ha noe å vise frem. Ja så flinke så ... Ser for meg en åker med menneske ører...heilt sinnsykt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.