Gå til innhold

Fotolabo.no - grrrrr....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er siste gangen jeg bruker fotolabo.no! Det er nå 14 dager siden jeg bestilte bilder via nettet jo! Sendte en mail og klaget og de lovte at de skulle sendes i går morrest, men jeg har fremdeles ikke fått dem.

Neste gang går jeg vilbake til digitalbilder.no, der tar det ikke mer enn 3-4 dager!

Skrevet

Hvorfor ikke bruke Elkjøp? http://photo.elkjop.no/ Der får du kopiert bilder for 0,50 pr. stk. Det tror jeg er det billigste. Og hvis man bor i nærheten av en Elkjøp-butikk kan man velge å hente bildene i butikken så sparer man også porto. Har akkurat bestilt 96 bilder, og det kommer på kr. 48,-.

Skrevet

Hvorfor ikke bruke Elkjøp? http://photo.elkjop.no/ Der får du kopiert bilder for 0,50 pr. stk. Det tror jeg er det billigste. Og hvis man bor i nærheten av en Elkjøp-butikk kan man velge å hente bildene i butikken så sparer man også porto. Har akkurat bestilt 96 bilder, og det kommer på kr. 48,-.

Hmmm det kune kanskje vere verdt å prøve ut :)

Skrevet

Det der er du ikkje den første som har klaga over. Eg har høyrd om mykje lenger leveringstid enn det, forøvrig.

Eg har aldri brukt dei, fordi eg vart redd for å ikkje få bileta mine, etter å ha høyrd dette.

Skrevet

Det der er du ikkje den første som har klaga over. Eg har høyrd om mykje lenger leveringstid enn det, forøvrig.

Eg har aldri brukt dei, fordi eg vart redd for å ikkje få bileta mine, etter å ha høyrd dette.

Første gangen jeg brukte fotolabo tok det en uke å få bildene, greit nok forsåvdit. Men denne gangen er det jo helt håpløst - sitter og drøyer butikkturen til posten har gått så kanskje det har kommet hentelappe i dag.

Men jeg skal absolutt ikke bruke dem mer! Tok lang tid å laste opp bildene dit også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...