Gå til innhold

Hva skal du gjøre i helga?

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Så har vi kommet til enda en ny fredagskveld. Hva skal dere gjøre i helga? Her blir det bare å være inne og slappe av og prøve å lese litt siden jeg er student. Men ikke lett når en har mage og tarm infeksjon, det er absolutt ikke godt!!! Vil bare høre hva andre skal gjøre, kanskje jeg får opp humøret:-)

Gjest studentmamma
Skrevet

Les Prust sin tråd- Planer for helga? Så ser du hva alle skal gjøre i helga. Jeg skal skirve hjemmeeksamen, men akkurat nå ser det ut som om jeg har hjemmeeksamen i doling.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg skal som deg springe på do ;o) (har ikke så gode tarmer for tiden)

Ellers skal jeg sove, sove, sove og spise :o)

Skrevet

Så lite som mulig. :o)

Håper poden sover litt lenger enn til kl. 6:30 i morra... Ungene ser barne-tv / film og spiller dataspill mens jeg ligger til rundt kl. 9-9:30. Så en lat frokost, jeg rydder opp etterpå mens de leker. Vi tusler en tur på butikken, må jo kjøpe lørdagsgodt bl.a.! :o)

Så blir det bare latskap resten av dagen tenker jeg. Mulig at søstra mi og kjæresten hennes kommer innom en tur på kvelden.

Søndag blir om mulig enda latere vil jeg tro. Overhode ingen planer annet enn å late meg og kose meg med ungene - deilig! :o) Må få unna litt klesvask og sånt da, det er kjekt når vi alikevel er hjemme.

Skrevet

Er "alene hjemme" i helga, dvs bare meg og jentungen. Vi skal nok ut på tur i morgen. Kanskje sykkeltur, det er så deilig å sykle i noen friske minusgrader. :D Så tenkte jeg å få ryddet og vasket litt når hun sover på dagen, men det kan hende det bare blir internett. Så tenker jeg det blir en liten gåtur på ettermiddagen, enten for å se om vi kan se noen hester eller bare på lekeplassen eller muligens bare ut i hagen og huske eller hoppe på trampoline.

Så på kvelden spiser vi vel litt god mat før hun legges, så blir det internett og tv på meg på kvelden, også skal jeg prøve å få fiksa ferdig takkekortene fra bryllupet.

Skrevet

Ingen store planer denne helgen. Skal jobbe, og det det blir nok jobbing neste helg også :o( Sitter med et glass rødvin nå og tviholder på helgefølelsen!

Gjest catiki21
Skrevet

Ingen store planer denne helgen. Skal jobbe, og det det blir nok jobbing neste helg også :o( Sitter med et glass rødvin nå og tviholder på helgefølelsen!

Blir i godt humør å høre på alt det koslige folk skal nå i helga. Ha en riktig god helg:-) Takk for at dere ville dele dine helge planer til meg.

Skrevet

Blir i godt humør å høre på alt det koslige folk skal nå i helga. Ha en riktig god helg:-) Takk for at dere ville dele dine helge planer til meg.

God helg og god bedring til deg også :o)

hare1365380455
Skrevet

Så lite som mulig. :o)

Håper poden sover litt lenger enn til kl. 6:30 i morra... Ungene ser barne-tv / film og spiller dataspill mens jeg ligger til rundt kl. 9-9:30. Så en lat frokost, jeg rydder opp etterpå mens de leker. Vi tusler en tur på butikken, må jo kjøpe lørdagsgodt bl.a.! :o)

Så blir det bare latskap resten av dagen tenker jeg. Mulig at søstra mi og kjæresten hennes kommer innom en tur på kvelden.

Søndag blir om mulig enda latere vil jeg tro. Overhode ingen planer annet enn å late meg og kose meg med ungene - deilig! :o) Må få unna litt klesvask og sånt da, det er kjekt når vi alikevel er hjemme.

*ønsker meg helgefri snart*

Gjest håper på å slappe av litt ekstra
Skrevet

Svinesund i morgen, handle litt tobakk og mat, og for familiekosens skyld :)

På efta/kvelding skal jeg lage bursdagsinvitasjoner til guttungen min og mannen min skal vel prøve å gjøre noe fornuftig, papirer kanskje?

Søndag skal jeg slappe av, legge inn office på pc til ene guttungen, mannen min skal på hytta med noen folk og flytte båt og brygge på tørt land.

God bedring da :)

Skrevet

Tidligere i kveld var familien på restaurant og spiste deilig mat og drakk god drikke (vin på meg). Desserten - is med eggelikør og frukt - var så svær at jeg ikke greide alt.

I morgen skal jeg først til frisøren og klippe og farge håret, og nappe og farge brynene. Senere skal vi ha bursdagsselskap for mannen min. Vi blir vel 12-13 stykker, tenker jeg.

Søndag har jeg ingen planer for, og da tenker jeg det blir mest sløving og kanskje litt klesvask.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...