Gå til innhold

Hva skal du gjøre i helga?

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Så har vi kommet til enda en ny fredagskveld. Hva skal dere gjøre i helga? Her blir det bare å være inne og slappe av og prøve å lese litt siden jeg er student. Men ikke lett når en har mage og tarm infeksjon, det er absolutt ikke godt!!! Vil bare høre hva andre skal gjøre, kanskje jeg får opp humøret:-)

Gjest studentmamma
Skrevet

Les Prust sin tråd- Planer for helga? Så ser du hva alle skal gjøre i helga. Jeg skal skirve hjemmeeksamen, men akkurat nå ser det ut som om jeg har hjemmeeksamen i doling.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg skal som deg springe på do ;o) (har ikke så gode tarmer for tiden)

Ellers skal jeg sove, sove, sove og spise :o)

Skrevet

Så lite som mulig. :o)

Håper poden sover litt lenger enn til kl. 6:30 i morra... Ungene ser barne-tv / film og spiller dataspill mens jeg ligger til rundt kl. 9-9:30. Så en lat frokost, jeg rydder opp etterpå mens de leker. Vi tusler en tur på butikken, må jo kjøpe lørdagsgodt bl.a.! :o)

Så blir det bare latskap resten av dagen tenker jeg. Mulig at søstra mi og kjæresten hennes kommer innom en tur på kvelden.

Søndag blir om mulig enda latere vil jeg tro. Overhode ingen planer annet enn å late meg og kose meg med ungene - deilig! :o) Må få unna litt klesvask og sånt da, det er kjekt når vi alikevel er hjemme.

Skrevet

Er "alene hjemme" i helga, dvs bare meg og jentungen. Vi skal nok ut på tur i morgen. Kanskje sykkeltur, det er så deilig å sykle i noen friske minusgrader. :D Så tenkte jeg å få ryddet og vasket litt når hun sover på dagen, men det kan hende det bare blir internett. Så tenker jeg det blir en liten gåtur på ettermiddagen, enten for å se om vi kan se noen hester eller bare på lekeplassen eller muligens bare ut i hagen og huske eller hoppe på trampoline.