Gå til innhold

Sovestillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gosj, hudkontakt når en skal sove?

Nei, vi er rygg mot rygg. Har ikke alltid vært det, blant annet de årene vi delte en 75 cm bred seng de nettene vi sov sammen. :o)

Skrevet

Det går mest i rygg mot rygg når det skal soves. Hvis vi ligger inntil hverandre blir det ikke mye søvn...

Skrevet

Jeg ligger på armen hans en stund først, vi småprater kanskje litt eller bare småkoser, men vi flytter oss alltid "hver til vårt" før vi sovner. Sover ofte rygg mot rygg, gjerne med bittelitt nærkontakt via en fot eller noe.

Skrevet

Jeg ligger på armen hans en stund først, vi småprater kanskje litt eller bare småkoser, men vi flytter oss alltid "hver til vårt" før vi sovner. Sover ofte rygg mot rygg, gjerne med bittelitt nærkontakt via en fot eller noe.

Det er kjærlighetsknuta det, vettu!!

Skrevet

rygg mot rygg når vi sovner deretter fu i fang som vi sier her sør ;)

Skrevet

Det er kjærlighetsknuta det, vettu!!

Jepp, kjærlighetsknuten etterfulgt av rygg-mot-rygg. :o) *Savne*

Skrevet

Jepp, kjærlighetsknuten etterfulgt av rygg-mot-rygg. :o) *Savne*

Mee too ;-)

Gjest slik har vi det
Skrevet

Vi sover i skjed :)

Utrolig deilig å ha hans ben flettet inn i mine - hans ene kne og lår ligger mellom mine - og hånda hans på hofta mi.

Da sovner jeg som en stein altså :D

Skrevet

Hmm, det blir vel..alle untatt sjøstjerne, samtaler i natten og elskende..klarer ikke sove om vi ligger helt flettet sammen.. ;o) ligger nok oftest rygg til rygg intim og skje, kommer veldig an på hvor trøtt eller opplagt man er, hihi

Skrevet

Vi sovner enten ansikt mot ansikt (som regel uten berøring - av og til med den enes arm over/borttil den andre) eller rygg mot rygg.

- Eller kanskje til og med der den ene ligger med ryggen til "fronten" til den andre. Jah.

Skrevet

skje og rygg mot rygg er vanlig her i gården.. men ligger vi rygg mot rygg pleier han å stryke på meg til han sovner..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...