Gjest heici Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg er litt plattfot. Bør jeg ta hensyn til det når jeg trener? Merker jeg blir veldig spent i foten og leggen tidlig i treningen. Jeg trener dans og yoga. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Du bør sikkert bruke innleggssåler i treningsskoene. Enten standard-såler for plattfot, eller en spesiallaget såle akkurat for dine føtter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 "Litt plattfot" burde ikke være til noe særlig besvær for deg. Men bruk litt penger på treningsko som er stø og gir bra støtte under forbuen. Dette kombinert med at du er endel barfot ute og inne i heimen er bra. Barfot gange stimulerer muskulaturen under foten din slik at den blir sterkere. Lykke til ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.