Gå til innhold

Når noen ikke gidder å svare på SMS...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spurte nylig min svigerinne om hun ville passe poden vår en av de nærmeste dagene. Vi har passet deres barn masse tidligere, nå begynner de å bli store så det er sjeldnere de er her nå. Vi har ikke forsøkt å ha ham hos dem før nå, da vi føler han er mer klar til det nå.

Men det rare er at jeg ikke får svar på meldingen min. Min mann var så vidt i kontakt med henne på telefon i går og hun sa hun hadde fått meldingen min og hadde tenkt å svare.

Vel, hun sa til ham at hun skulle ringe dagen etter og avtale nærmere, men ingen melding og ingen telefon. Skjønner ingenting jeg? Hun har sagt tidligere at vi bare må si ifra hvis vi trenger barnepass. Hun har også sagt flere ganger til gutten vår at han skal bli med i dyreparken og det skjedde aldri. Det har vært mange tomme løfter. Ting hun har sagt som aldri har blitt noe... Vi har sittet skuffet tilbake flere ganger også før vi fikk gutten vår...

Driver hun gjøn med oss? Fatter ingenting jeg...??

Hva tror dere andre her? Hva skjer egentlig her tror dere. Hva gjør man i en slik situasjon?

Skrevet

Man ringer. Jeg er i hvert fall ikke noe flink til å svare på sms, sms er den dummeste tingen jeg vet bortsett fra korte meldinger som krever korte svar.

Gjest been there, done that
Skrevet

Kanskje hun ønsker å hjelpe til, men egentlig ikke rekker?

Da blir det slik at man lover ting, etter slik man ønsker det skal være og man skal rekke over, men til syvende og sist så rekker man ikke noe.

Jeg har en venninne som har lovt å passe min minste ei hel helg, siden vi ikke har noe familie som stiller opp. Hun lovte oss også en ettermiddag alene, der hun skulle ta seg av ungene.

Vi har ikke hørt mer om det etterpå. Altså hun ønsket jo virkelig å gjøre noe for oss, men har ikke sjans å rekke over det.

Der er også noen som lover/sier ting som høres veldig fint og bra ut, men til syvende og sist så gjør de som det passer dem..

Skrevet

Hun høres ut som et rotehue, men som ønsker å gjøre mange ting, men makter ikke til syvende og sist. Enkelte har veldig vanskelig for å bestemme seg for noe. Jeg råder deg til å ringe til ho dagen før du vil ha barnevakt, da har hun oversikt over hva som skjer, sånn tålig i alle fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...