Gå til innhold

FU: hvilken internett tilkonbling bruker du?

Anbefalte innlegg

Gjest Underskrift
Skrevet

Hei!

Jeg bruker Mozilla Firefox, men har også internet explore, aner ikke verson, men pc er helt ny.

Før jeg fikk denne pcen har jeg liksom aldri tenkt på at det finnes fler programvarer på dette, derfor spørsmålet.

MVH

Gjest Pontiac
Skrevet

Har IE liggende på maskinen men den blr ikke brukt.(lot den ligge til ungene som trengte den til div. hvor Firefox ikke gikk)

Til daglig bruker jeg Mozilla Firefox jeg også

Gjest Underskrift
Skrevet

Har IE liggende på maskinen men den blr ikke brukt.(lot den ligge til ungene som trengte den til div. hvor Firefox ikke gikk)

Til daglig bruker jeg Mozilla Firefox jeg også

åhhh, jeg har aldri opplevd jeg at jeg ikke kan Mozilla. Har du noen eksempler på når det ikke går?

Jeg ble anbefalt og bruke denne av butikken jeg handler pga. ett eller annet. Sikkerhet, muligens? På gyngende grunn her nå altså;o)

Gjest Pontiac
Skrevet

åhhh, jeg har aldri opplevd jeg at jeg ikke kan Mozilla. Har du noen eksempler på når det ikke går?

Jeg ble anbefalt og bruke denne av butikken jeg handler pga. ett eller annet. Sikkerhet, muligens? På gyngende grunn her nå altså;o)

Jeg kan ikke huske hvilke sider for å være helt ærlig, men det har vel skjedd en gang eller to at jeg har måttet åpne den selv også pga. det.

Er vel derfor jeg har latt den ligge på maskinen.

Hørte også mye positivt om Firefox bla, mulig det var pga. sikkerhet ja, og bestemte meg for å prøve.

Synes også den er helt grei.

Bruker du mailprogrammet Thunderbird også eller? Ganske okey det og.

Skrevet

Bare sånn for ordens skyld: IE eller Mozilla er ikke "internett tilkoblinger". Det er browsere, eller "nettlesere". En "tilkobling" er f.eks ISDN, kabel, adsl.

"........................................"

Gjest Underskrift
Skrevet

Bare sånn for ordens skyld: IE eller Mozilla er ikke "internett tilkoblinger". Det er browsere, eller "nettlesere". En "tilkobling" er f.eks ISDN, kabel, adsl.

"........................................"

Ok, er ikke så veldig inne i det akkuratt :-)

Gjest Underskrift
Skrevet

Jeg kan ikke huske hvilke sider for å være helt ærlig, men det har vel skjedd en gang eller to at jeg har måttet åpne den selv også pga. det.

Er vel derfor jeg har latt den ligge på maskinen.

Hørte også mye positivt om Firefox bla, mulig det var pga. sikkerhet ja, og bestemte meg for å prøve.

Synes også den er helt grei.

Bruker du mailprogrammet Thunderbird også eller? Ganske okey det og.

Foreløpig har jeg ikke mail på denne pcen, s¨jeg vet jamme ikke hva jeg kommer til og bruke.

MVH

Skrevet

Min internettilkopling er ADSL, og nettleseren jeg bruker er IE.

Skrevet

Jeg bruker Mozilla Firefox fast, fordi den har en utvidelse som kommer godt med i jobben min (Web Developer Toolbar). Jeg har også - igjen pga jobben - flere andre nettlesere installert, som IE7, IE6, og siste versjoner av Opera, Netscape og Flock. Om det ikke hadde vært for den nevnte Firefox-utvidelsen så hadde jeg nok mest sannsynlig holdt en knapp på Opera som standard-nettleser, men de fleste av de mest brukte nettleserne nå er mer eller mindre jevngode for den gjennomsnittlige brukeren.

Gjest Underskrift
Skrevet

Jeg bruker Mozilla Firefox fast, fordi den har en utvidelse som kommer godt med i jobben min (Web Developer Toolbar). Jeg har også - igjen pga jobben - flere andre nettlesere installert, som IE7, IE6, og siste versjoner av Opera, Netscape og Flock. Om det ikke hadde vært for den nevnte Firefox-utvidelsen så hadde jeg nok mest sannsynlig holdt en knapp på Opera som standard-nettleser, men de fleste av de mest brukte nettleserne nå er mer eller mindre jevngode for den gjennomsnittlige brukeren.

Hvordan vet jeg hvordan verson jeg har????

Skikkelig dumt spørsmål, men er det ett sted jeg kan klare og se det?

Jeg har nemlig en nokså kul laptopp, XPpro, eksra minne, nyeste adopePhotoshop.... (ikke helt sikker på hva det heter), men jeg aner ikke helt vilke Mozilla Firefox jeg har.

Jeg var ikke engang klar over at det var andre enn IE, hadde liksom ikke tenkt på dette tidligere, før jeg fikk denne og ble anbefalt og bruke det isteden for IE.

Vennlig hilsen en grønnskolling

Skrevet

Hvordan vet jeg hvordan verson jeg har????

Skikkelig dumt spørsmål, men er det ett sted jeg kan klare og se det?

Jeg har nemlig en nokså kul laptopp, XPpro, eksra minne, nyeste adopePhotoshop.... (ikke helt sikker på hva det heter), men jeg aner ikke helt vilke Mozilla Firefox jeg har.

Jeg var ikke engang klar over at det var andre enn IE, hadde liksom ikke tenkt på dette tidligere, før jeg fikk denne og ble anbefalt og bruke det isteden for IE.

Vennlig hilsen en grønnskolling

I IE står det Hjelp på den helt øverste linja på skjermen, klikker du der får du opplysninger om din versjon av IE. Sikkert noe det samme i andre nettlesere også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...