keinstein Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 I telefon i dag overhørte jeg en setning: "Har du tatt søndagspillene?" Hva er en søndagspille? 0 Siter
keinstein Skrevet 5. november 2006 Forfatter Skrevet 5. november 2006 Paracet kanskje? Angrepille? 0 Siter
McLoud Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Angrepille? Jeg tar angrepiller hver søndag. Ikke fordi jeg har gjort så mye dumt i helga som jeg angrer på, men jeg angrer meg for at det er mandag i morgen. :-) 0 Siter
Osiris Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Angrepille? Det kan godt være det ja 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg tar angrepiller hver søndag. Ikke fordi jeg har gjort så mye dumt i helga som jeg angrer på, men jeg angrer meg for at det er mandag i morgen. :-) Tulling :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 5. november 2006 Forfatter Skrevet 5. november 2006 Zyrtec? Mulig, men jeg begynner å mistenke at det var søndagsluka i dosetten? 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Sikker en type piller vedkommende må ha på søndagene for å takle at svigermor kommer på sitt ukentlige besøk. ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg tar angrepiller hver søndag. Ikke fordi jeg har gjort så mye dumt i helga som jeg angrer på, men jeg angrer meg for at det er mandag i morgen. :-) Du trenger nok angrepillen siden du lider av PMS ;-) 0 Siter
McLoud Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Du trenger nok angrepillen siden du lider av PMS ;-) Sånn type "angrer meg for at det ikke er sommer" mener du? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Sånn type "angrer meg for at det ikke er sommer" mener du? Ja, eller angrer for at du ikke er et sted der det fortsatt er sommertemperaturer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.