kozy Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 heisann! mulig jeg bare er ekstremt dårlig (er ikke helt dagen for å være flink og kreativ i dag:P ) men jeg finner bare nettbutikker som selger ripcurl og billabongklær... er det noen som vet om det er noen , eventuellt hvilke, butikker som selger disse i oslo? 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Vet ikke om dette er riktig billabong, men på billabong.com kan du finne forhandlere. Det står ikke adresse, men det står: "Seaport Oyvind Torgauten" 0 Siter
kozy Skrevet 5. november 2006 Forfatter Skrevet 5. november 2006 Vet ikke om dette er riktig billabong, men på billabong.com kan du finne forhandlere. Det står ikke adresse, men det står: "Seaport Oyvind Torgauten" ok...takk...skulle egentlig heslt hatt ripcurl, men illabong duger ( hvorfor er folk så sære på klesmerker??) uansett, takk!!!! 0 Siter
Zombiebob Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Prøv sportsbutikker, eller kanskje Whitewater. 0 Siter
kozy Skrevet 5. november 2006 Forfatter Skrevet 5. november 2006 Prøv sportsbutikker, eller kanskje Whitewater. har prøvd å se litt rundt, men det er stort sett quicksilver som gjelder tydeligvis...men men....skal sjekke ut whitewater, jeg...!!! takk!!! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Fluid har ihvertfall Billabong. http://www.fluid.no Ligger i Kirkeveien tror jeg... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Og så vet jeg om noen steder i Sydney som har, men det hjelper antagelig lite 0 Siter
kozy Skrevet 14. november 2006 Forfatter Skrevet 14. november 2006 Og så vet jeg om noen steder i Sydney som har, men det hjelper antagelig lite hehe, næh det blir vel litt langt å reise!!!! men takk for første tipset...skal sjekke det ut!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.