Gå til innhold

Hva gjør deg misunnelig/sjalu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke partner denne gang :)

Jeg kan misunne de som alltid får gjort ting tidlig. Som f.eks de hersens julegavene jeg alltid kjøper i siste liten. (jeg liker å gi gaver, men ikke handle de pga vanskelig å finne på)

Vittig hvor sjalu disse jentene ser ut!

http://www.side2.no/mote/article793378.ece

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er litt misunnelig på han som får spise på hun bikiniberta halvveis ned på siden der.

Skrevet

Jeg er litt misunnelig på han som får spise på hun bikiniberta halvveis ned på siden der.

Du asså :) Jada :)

Gjest Vinteren
Skrevet

Ok - nå skal jeg være dønn ærlig...

- Når jeg ser at noen er penere enn meg.

- Når noen forlover seg, gifter seg, eller får barn.

Skrevet

Ok - nå skal jeg være dønn ærlig...

- Når jeg ser at noen er penere enn meg.

- Når noen forlover seg, gifter seg, eller får barn.

Ikke lett, håper det er sjeldent du møter noen som er penere enn deg. Husk bare at et flott utseende ikke alltid betyr at man har et godt sinn. Hvordan man er som person er viktigere, synes jeg? Mann, giftemål og barn kommer til å gå i oppfyllese for deg skal du se :) tvi tvi

Gjest Jaddalla
Skrevet

Bare penger gjør meg sjalu, for penger er nøkkelen til alt jeg ikke har!

Utseendet kan jeg altids gjøre noe med, slanke meg litt, trimme litt, style opp og sminke.

Men penger...gi meg det så blir jeg lykkelig! :D)

Så lenge man er frisk kan alt annet kjøpes for penger, absolutt ALT!

Skrevet

Bare penger gjør meg sjalu, for penger er nøkkelen til alt jeg ikke har!

Utseendet kan jeg altids gjøre noe med, slanke meg litt, trimme litt, style opp og sminke.

Men penger...gi meg det så blir jeg lykkelig! :D)

Så lenge man er frisk kan alt annet kjøpes for penger, absolutt ALT!

Kjærlighet?

Gjest Jaddalla
Skrevet

Kjærlighet?

Kjærlighet får jeg bøttevis av fra min ..........., det tar jeg som en selvfølge at er i mitt liv!:)

Om ikke kan også det kjøpes, for hvem vil ikke ha ei rik berte som kan gi dem alt de peker på? ;)

Gjest Vinteren
Skrevet

Ikke lett, håper det er sjeldent du møter noen som er penere enn deg. Husk bare at et flott utseende ikke alltid betyr at man har et godt sinn. Hvordan man er som person er viktigere, synes jeg? Mann, giftemål og barn kommer til å gå i oppfyllese for deg skal du se :) tvi tvi

:)

Skrevet

Kjærlighet får jeg bøttevis av fra min ..........., det tar jeg som en selvfølge at er i mitt liv!:)

Om ikke kan også det kjøpes, for hvem vil ikke ha ei rik berte som kan gi dem alt de peker på? ;)

Det er da virkelig ikke noe du bør ta for gitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...