Gjest pekka Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Ikke partner denne gang Jeg kan misunne de som alltid får gjort ting tidlig. Som f.eks de hersens julegavene jeg alltid kjøper i siste liten. (jeg liker å gi gaver, men ikke handle de pga vanskelig å finne på) Vittig hvor sjalu disse jentene ser ut! http://www.side2.no/mote/article793378.ece 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg er litt misunnelig på han som får spise på hun bikiniberta halvveis ned på siden der. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg er litt misunnelig på han som får spise på hun bikiniberta halvveis ned på siden der. Du asså Jada 0 Siter
musikeren Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Folk som vinner i lotto... Hvorfor ikke meg?!! 0 Siter
Gjest Vinteren Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Ok - nå skal jeg være dønn ærlig... - Når jeg ser at noen er penere enn meg. - Når noen forlover seg, gifter seg, eller får barn. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Ok - nå skal jeg være dønn ærlig... - Når jeg ser at noen er penere enn meg. - Når noen forlover seg, gifter seg, eller får barn. Ikke lett, håper det er sjeldent du møter noen som er penere enn deg. Husk bare at et flott utseende ikke alltid betyr at man har et godt sinn. Hvordan man er som person er viktigere, synes jeg? Mann, giftemål og barn kommer til å gå i oppfyllese for deg skal du se tvi tvi 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Folk som vinner i lotto... Hvorfor ikke meg?!! me too 0 Siter
Gjest Jaddalla Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Bare penger gjør meg sjalu, for penger er nøkkelen til alt jeg ikke har! Utseendet kan jeg altids gjøre noe med, slanke meg litt, trimme litt, style opp og sminke. Men penger...gi meg det så blir jeg lykkelig! ) Så lenge man er frisk kan alt annet kjøpes for penger, absolutt ALT! 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Bare penger gjør meg sjalu, for penger er nøkkelen til alt jeg ikke har! Utseendet kan jeg altids gjøre noe med, slanke meg litt, trimme litt, style opp og sminke. Men penger...gi meg det så blir jeg lykkelig! ) Så lenge man er frisk kan alt annet kjøpes for penger, absolutt ALT! Kjærlighet? 0 Siter
Gjest Jaddalla Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Kjærlighet? Kjærlighet får jeg bøttevis av fra min ..........., det tar jeg som en selvfølge at er i mitt liv! Om ikke kan også det kjøpes, for hvem vil ikke ha ei rik berte som kan gi dem alt de peker på? 0 Siter
Gjest Vinteren Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Ikke lett, håper det er sjeldent du møter noen som er penere enn deg. Husk bare at et flott utseende ikke alltid betyr at man har et godt sinn. Hvordan man er som person er viktigere, synes jeg? Mann, giftemål og barn kommer til å gå i oppfyllese for deg skal du se tvi tvi 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Kjærlighet får jeg bøttevis av fra min ..........., det tar jeg som en selvfølge at er i mitt liv! Om ikke kan også det kjøpes, for hvem vil ikke ha ei rik berte som kan gi dem alt de peker på? Det er da virkelig ikke noe du bør ta for gitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.