Gå til innhold

Mp3 spiller Philips GoGear hdd 065/00

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Noen som kjenner til denne?

Søker på nett men finner kun brødre av denne, ved søk på 065/00 kommer kun noe få franske innlegg opp.

Har kostet et par tusen på Elkjøp.

Bra, dårlig, hvordan er den å laste ned musikk fra pc til etc. ?

Har inge programvare el. er det en grei bruksanvisning for nedlastinger noen sted?

Takker.

Skrevet

Jeg ville vært fryktelig skeptisk til en modell som er såpass ukjent at du ikek finner noen engelskspråklige tester/beskrivelser av den.

Se testen på dinside.no som var i samarbeid med TV2 Hjelper Deg.

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg ville vært fryktelig skeptisk til en modell som er såpass ukjent at du ikek finner noen engelskspråklige tester/beskrivelser av den.

Se testen på dinside.no som var i samarbeid med TV2 Hjelper Deg.

Normalt ville jeg nok vært skeptisk, men den er solgt hos Elkjøp og kostet rundt 2000.- kr. Han i butikken skrøt veldig av den og sa det var en kraftig maskin.

Dette er innbyttevare som er sjekket og klarert og lagt i kasse for tilbudsvarer fordi den var uten eske ol.

Det kan vel ikke være så ille, Mye kan sies om Elkjøp men de kjører vel ikke så ukjente og skrøplige modeller?

Skrevet

Jeg har den og er kjempefornøyd!

Går fort å overføre fra pc til spilleren med usb.

Den kan lades i stikkontakt. Strømkabel og usb er koblet sammen slik at du slipper å ha rotet med to.

Jeg bruker den til lydbøker og er fornøyd med både overføringshastighet og brukervennlighet. Du kan koble den til mediaplayeren eller klippe og lime filer.

Har hatt både ipod og annet tafs og GoGear er uten sammeligning best! Hadde ikke nølt var jeg deg.

I følge reperatøren der jeg kjøpte den får de så og si aldri GoGear i retur med feil på.

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg har den og er kjempefornøyd!

Går fort å overføre fra pc til spilleren med usb.

Den kan lades i stikkontakt. Strømkabel og usb er koblet sammen slik at du slipper å ha rotet med to.

Jeg bruker den til lydbøker og er fornøyd med både overføringshastighet og brukervennlighet. Du kan koble den til mediaplayeren eller klippe og lime filer.

Har hatt både ipod og annet tafs og GoGear er uten sammeligning best! Hadde ikke nølt var jeg deg.

I følge reperatøren der jeg kjøpte den får de så og si aldri GoGear i retur med feil på.

Tusen takk for svar, det var da svært deilig å høre.

Den har et veldig snertent utseende synes jeg.

I følge de på Elkjøp var dette en meget god maskin, vi gav ca 650.- kr. for den så prisen er jo ikke noe å si på hvis den er så god.

Det er til guttungen så det er jo viktig at den er bra.

Vi fikk den ikke til å lade gjennom usbkabelen, men det er kanskje for at den var helt tom?

Fant en strømkabel fra noe annet i huset, med riktig styrke, og prøver med det, synes den lader dårlig så jeg får håpe ikke batteriet er ødelagt.

Er det utskiftbare oppladbare batterier på den?

Skrevet

Tusen takk for svar, det var da svært deilig å høre.

Den har et veldig snertent utseende synes jeg.

I følge de på Elkjøp var dette en meget god maskin, vi gav ca 650.- kr. for den så prisen er jo ikke noe å si på hvis den er så god.

Det er til guttungen så det er jo viktig at den er bra.

Vi fikk den ikke til å lade gjennom usbkabelen, men det er kanskje for at den var helt tom?

Fant en strømkabel fra noe annet i huset, med riktig styrke, og prøver med det, synes den lader dårlig så jeg får håpe ikke batteriet er ødelagt.

Er det utskiftbare oppladbare batterier på den?

Eh... Ved nærmere undersøkelse har jeg hdd 1620. Var litt kjapp på avtrekkeren der. Beklager!

Men det bør da ikke være såå store forskjeller. Er det ikke strømkabel sammen med usb'kabelen?

Er skeptisk til å bruke annet utstyr enn det som følger med, men det kan jo være at det er derfor den ikke lader ordentlig?

Skrevet

Normalt ville jeg nok vært skeptisk, men den er solgt hos Elkjøp og kostet rundt 2000.- kr. Han i butikken skrøt veldig av den og sa det var en kraftig maskin.

Dette er innbyttevare som er sjekket og klarert og lagt i kasse for tilbudsvarer fordi den var uten eske ol.

Det kan vel ikke være så ille, Mye kan sies om Elkjøp men de kjører vel ikke så ukjente og skrøplige modeller?

Jeg ser du har fått svar fra en annen som har erfaring med en lignende modell, og som er fornøyd, så det er bra.

Problemet med mange mp3-spillere er ikke at de er skrøpelige, men at de enten er tungvinte i bruk (enten når man bruker selve spilleren, eller når man skal legge over musikk fra pc, eller har dårlig lyd, eller andre problemer.

Men som sagt, det er jo mer sannsynlig at den er bra hvis andre som har samme/tilsvarende modell er fornøyd, så det blir nok et bra kjøp.

Gjest Pontiac
Skrevet

Eh... Ved nærmere undersøkelse har jeg hdd 1620. Var litt kjapp på avtrekkeren der. Beklager!

Men det bør da ikke være såå store forskjeller. Er det ikke strømkabel sammen med usb'kabelen?

Er skeptisk til å bruke annet utstyr enn det som følger med, men det kan jo være at det er derfor den ikke lader ordentlig?

Det var min feil det med kabelen.

Den lader nå så får vi se hvordan det går fremover.

Nei, så himla stor forskjell kan det vel ikke være at din er skikkelig bra og denne her rævva ;)

Har skrevet mail til Philips og bedt om litt bruksanvisning og info, får se hva de kan fleste frem :)

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg ser du har fått svar fra en annen som har erfaring med en lignende modell, og som er fornøyd, så det er bra.

Problemet med mange mp3-spillere er ikke at de er skrøpelige, men at de enten er tungvinte i bruk (enten når man bruker selve spilleren, eller når man skal legge over musikk fra pc, eller har dårlig lyd, eller andre problemer.

Men som sagt, det er jo mer sannsynlig at den er bra hvis andre som har samme/tilsvarende modell er fornøyd, så det blir nok et bra kjøp.

Vedkommende hadde en noe annen modell, men siden det er siffrene som er forskjellige "bare" så satser jeg på at den ikke er helt bånn i bøtte siden den andre var skikkelig bra.

Har skrevet mail til Philips og bedt om litt info og bruksanvisning.

Får se hvordan det går i løpet av en dag og to :)

Skrevet

Det var min feil det med kabelen.

Den lader nå så får vi se hvordan det går fremover.

Nei, så himla stor forskjell kan det vel ikke være at din er skikkelig bra og denne her rævva ;)

Har skrevet mail til Philips og bedt om litt bruksanvisning og info, får se hva de kan fleste frem :)

Det var sikkert lurt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...