Gå til innhold

Hvor trygg er man på sin egen pc???

Anbefalte innlegg

Gjest likte ikke dette!
Skrevet

Har nettopp slettet reklame/spion-programmer fra pc'en min=( Hvordan virker egentlig disse. På telenor sa de at andre kan komme inn å kikke på filene mine??? Betyr dette at man ikke kan føle seg trygg på at private filer av forskjellig slag forblir private, men at eventuelle nysgjerrigperer kan komme seg inn på min maskin å lese f.eks.dagboknotater, brev og andre sensitive ting!! Dette synes jeg er skikkelig ekkelt=/

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Du kan kryptere mappene.

Hvordan krypterer man mappene? Har du en grei fremgangsmåte til en grønn,

Skrevet

Egenskaper - Avansert - Krypter innhold

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Tusen takk! *Klem*

:o)

Skrevet

Dessuten finnes det krypteringssystemer i massevis.

Søk på encrypting.

Skrevet

Tusen takk! *Klem*

Se litt på hjelp og forutsetninger. Hvis noen er i stand til å logge inn som deg med ditt passord, da er krypteringen død. Da må du ha et ekstra krypteringsprogram.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

En liten ting til: Når jeg følger denne fremgangsmåten, vil alt mitt innhold krypteres; mail og absolutt alt?

Skrevet

En liten ting til: Når jeg følger denne fremgangsmåten, vil alt mitt innhold krypteres; mail og absolutt alt?

Kanskje ikke, det må du forske på. Sikkerhet koster alltid noe, og det kan koste for mye i forhold til effekten. Det er ingen vits å låse inne gråstein heller.

Anne Hansen sine private meldinger er ikke så veldig etterspurt på markedet.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Se litt på hjelp og forutsetninger. Hvis noen er i stand til å logge inn som deg med ditt passord, da er krypteringen død. Da må du ha et ekstra krypteringsprogram.

Hvis de logger seg inn som meg på en mailadresse f.eks, er hele krypteringen død for allt mitt innhold eller kun for denne mailadressen?

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Kanskje ikke, det må du forske på. Sikkerhet koster alltid noe, og det kan koste for mye i forhold til effekten. Det er ingen vits å låse inne gråstein heller.

Anne Hansen sine private meldinger er ikke så veldig etterspurt på markedet.

LOL

Ja, du sier noe der..

Skrevet

Hvis de logger seg inn som meg på en mailadresse f.eks, er hele krypteringen død for allt mitt innhold eller kun for denne mailadressen?

Ups.

Nå er vi langt av sporet.

Dette blir for omfattende for DOL-snakk.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Ups.

Nå er vi langt av sporet.

Dette blir for omfattende for DOL-snakk.

???

Ok

Skrevet

???

Ok

Det er svært sammensatt med et utall faktorer.

Men det fins mye på nettet om det.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Det er svært sammensatt med et utall faktorer.

Men det fins mye på nettet om det.

Tusen takk for god informasjon. Og jeg vet, jeg spør for mye.

Skrevet

Tusen takk for god informasjon. Og jeg vet, jeg spør for mye.

Du spør mer enn ti svaner kan fise.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Du spør mer enn ti svaner kan fise.

LOL

Hvor høres svanefis best på denne tiden?

;)

Skrevet

LOL

Hvor høres svanefis best på denne tiden?

;)

Du må vente til våren.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Du må vente til våren.

Nehei, for noen overvintrer...

:oP

Gjest likte ikke dette!
Skrevet

Nå har jeg prøvd å gå inn på mine dokumenter, og gått inn på fil. "egenskaper" er ikke aktiv. Så prøvde jeg å lage en ny mappe og kryptere denne. Gikk inn på fil, og egenskaper, men fant ikke noe som heter avansert??? Og ikke si at dette blir for mye for DOL, er du snill=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...