Lillemus Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Når jeg skriver i Word og trykker linjeskift så blir det automatisk stor bokstav på den nye linja, men jeg vil ikke ha det! Hvordan får jeg det bort? Jeg mener ikke å trykke alt+z, men at det forsvinner premanent. 0 Siter
Gemini Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Verktøy - Alternativer - Fjern kryss ved Bruk stor bokstav etter punktum (evt. også andre valg du ikke ønsker der). 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. november 2006 Forfatter Skrevet 5. november 2006 Verktøy - Alternativer - Fjern kryss ved Bruk stor bokstav etter punktum (evt. også andre valg du ikke ønsker der). Det var noe av det minst brukervennlige og mest rotete jeg har sett - ikke fant jeg noe valg med "Stor bokstav etter punktum" heller... 0 Siter
Gjest gudi Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 På verktøylinjen i Word velger du Verktøy og så autokorrektur. Der er det et valg som heter "Bruk stor bokstav etter punktum. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. november 2006 Forfatter Skrevet 5. november 2006 På verktøylinjen i Word velger du Verktøy og så autokorrektur. Der er det et valg som heter "Bruk stor bokstav etter punktum. Der var den ja! Ikke under alternativer som Gemini foreslo - ikke rart jeg lette og lette... ) 0 Siter
Gemini Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Der var den ja! Ikke under alternativer som Gemini foreslo - ikke rart jeg lette og lette... ) Beklager, jeg skrev feil, Alternativer for Autokorrektur skulle jeg skrive, ikke bare Alternativer. Kan jeg noensinne tilgis? ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. november 2006 Forfatter Skrevet 5. november 2006 Beklager, jeg skrev feil, Alternativer for Autokorrektur skulle jeg skrive, ikke bare Alternativer. Kan jeg noensinne tilgis? ;-) Njaaa..... Ok da, siden det er deg! ) *Storsinnet i kveld* 0 Siter
Gemini Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Njaaa..... Ok da, siden det er deg! ) *Storsinnet i kveld* Takk takk! *lettet* ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.