Gå til innhold

Nytt treningssenter i Asker - husker ikke navnet

Anbefalte innlegg

Gjest nytt treningssenter
Skrevet

Broren min har begynt å trene på et nytt treningssenter som ligger like ved Asker stasjon. Er en kjede etter det jeg har skjønt, men de har ingen felles timer bortsett fra spinning. Kun styrke. Og det er billigere enn både SATS og Elixia. I tillegg får man en sånn minnebrikke man putter inn i apparatene. Den sjekker hva du løfta sist osv. Tror senteret begynner på J. Juri, Jubi et eller annet. Noen som vet?

Gjest Underskrift
Skrevet

Flott om noen vet, slenger inn en link til nettstedet dems også om di har!!!

Men jeg aner ikke:o)

Skrevet

Kjede og kjede, fru Blom. Det er bare to sentre ennå. Jeg trener på det i Oslo. Men det er såpass mye rimeligere enn SATS og de andre pengepugerne at det er ganske bra. Dette minnebrikkesystemet suger imidlertid syv forkjellige typer ræv. Det er helt ufleksibelt, og man har nesten ingen muligheter til å tilpasse, legge til, fjerne, endre, lage gode splitter etc.

"....................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kjede og kjede, fru Blom. Det er bare to sentre ennå. Jeg trener på det i Oslo. Men det er såpass mye rimeligere enn SATS og de andre pengepugerne at det er ganske bra. Dette minnebrikkesystemet suger imidlertid syv forkjellige typer ræv. Det er helt ufleksibelt, og man har nesten ingen muligheter til å tilpasse, legge til, fjerne, endre, lage gode splitter etc.

Tenkte jeg skulle ta meg en tur innom det i Asker en dag, men jeg er særdeles skeptisk til det jeg leser.

Brukes disse minnebrikkene på samtlige apparater?

Min erfaring er at dess mer hitech det hele blir, dess mer ubrukelige blir apparatene.

Den gamle typen er definitivt best.

Skrevet

Tenkte jeg skulle ta meg en tur innom det i Asker en dag, men jeg er særdeles skeptisk til det jeg leser.

Brukes disse minnebrikkene på samtlige apparater?

Min erfaring er at dess mer hitech det hele blir, dess mer ubrukelige blir apparatene.

Den gamle typen er definitivt best.

Du trenger overhodet ikke bruke minnebrikken. Jeg bruker den ikke - jeg har alltid programmet på en papirlapp. Så sånn sett blir det akkurat som et annet senter.

"......................................."

Gjest Underskrift
Skrevet

Hei!

Nå skal jeg bombandere deg litt med spørsmål:

*Får du opplæring på appartene?

*setter di opp programm etc. for deg?

*Hvordan er det døgnåpent?

*Er det ekkelt og være der, når det ikke er bemannet? Og vet man når det er beamannet og ikke?

Ja, sikkert mye mer jeg lurer på, men det virker jo veldig spennende da.

Men jeg er helt grøn på sånn vekteting, så jeg trenger og er avhengig av opplæring.

*Kan man få personlig trener innimellom?

MVH

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du trenger overhodet ikke bruke minnebrikken. Jeg bruker den ikke - jeg har alltid programmet på en papirlapp. Så sånn sett blir det akkurat som et annet senter.

Ok. Da var det ikke så ille som jeg trodde. Jeg så for meg at denne brikken måtte dyttes inn for å kunne bruke apparatet.

Hvordan er det med frivekter på senteret?

Gjest nytt treningssenter
Skrevet

Min bror er veldig fornøyd med senteret og han hadde ingenting å utsette på minnebrikken, men han er en vanlig mosjonist, ingen kroppsbygger. Hvis det har noe å si. Bare hørt positivet ting om det jeg.

Skrevet

Ok. Da var det ikke så ille som jeg trodde. Jeg så for meg at denne brikken måtte dyttes inn for å kunne bruke apparatet.

Hvordan er det med frivekter på senteret?

Det er bruktbart i Oslo, men de mangler en del. Bla. mangler de rette stenger, og manualene over 10 kg. er 12-14-16-o.s.v., altså, annenhver. Men jeg håper de kommer til å supplere litt etterhvert - senteret er jo helt nytt. I asker har jeg ikke vært.

"........................................."

Skrevet

Hei!

Nå skal jeg bombandere deg litt med spørsmål:

*Får du opplæring på appartene?

*setter di opp programm etc. for deg?

*Hvordan er det døgnåpent?

*Er det ekkelt og være der, når det ikke er bemannet? Og vet man når det er beamannet og ikke?

Ja, sikkert mye mer jeg lurer på, men det virker jo veldig spennende da.

Men jeg er helt grøn på sånn vekteting, så jeg trenger og er avhengig av opplæring.

*Kan man få personlig trener innimellom?

MVH

Du kan få personlig trener, og du får også en introduksjon til aparatene (såvidt jeg vet). De setter også opp program for deg, hvis du krysser av for det når du melder deg inn. Hvis du er helt grønn, så bør du nok leie en personlig trener i noen timer, for å lære deg aparatene og vektene.

Det er helt greit å være der når det ikke er betjent, men det er jo meg. Jeg vet ikke om du ville synes det var "ekkelt" :-) Det er døgnåpent, bortsett fra i helgene - da er det åpent til 22 eller noe sånt.

Gjest Underskrift
Skrevet

Du kan få personlig trener, og du får også en introduksjon til aparatene (såvidt jeg vet). De setter også opp program for deg, hvis du krysser av for det når du melder deg inn. Hvis du er helt grønn, så bør du nok leie en personlig trener i noen timer, for å lære deg aparatene og vektene.

Det er helt greit å være der når det ikke er betjent, men det er jo meg. Jeg vet ikke om du ville synes det var "ekkelt" :-) Det er døgnåpent, bortsett fra i helgene - da er det åpent til 22 eller noe sånt.

Tusen takk for svar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...