Gå til innhold

Månedspris treningssenter

Anbefalte innlegg

Gjest Fattig student
Skrevet

Jeg bor på Østlandet og på Spenst her betaler jeg 349 pr måned, dette er attpåtil studentpris! Synes det er rådyrt jeg!

Hva betaler andre studenter?

Skrevet

Det lokale idrettslaget tar bare 500 kr året. Da kan du løpe, hoppe og sprette så mye du vil utendørs en gang i uka, og innendørs en gang.

PSST: det er mulig du kan få lov å løpe gratis alene på overtid.

Skrevet

Det er billigere en studentprisene på SATS og Elixia, ihvertfall. 350,- pr. mnd. er ikke dyrt hvis det er et ordentlig treningssenter.

"........................................."

Skrevet

Jeg betaler 650kr per halvår, og treningssenteret jeg trener på er kjempe fint med masse nytt utstyr. Men treningssenteret er tilknyttet skolen og derfor ikke en kjede.

Dalai1365380918
Skrevet

Det lokale idrettslaget tar bare 500 kr året. Da kan du løpe, hoppe og sprette så mye du vil utendørs en gang i uka, og innendørs en gang.

PSST: det er mulig du kan få lov å løpe gratis alene på overtid.

Her i Trondheim betaler vi bare 500 i året. Dette er Sit (idrettslaget til skolen). Vi har to store idrettsbygg, og i prisen får du styrketreningsrom med instruktør som setter opp program, samt delta på sånne "hopp og sprett" timer de har på SATS og friskhuset. Billig!

Skrevet

Her i Trondheim betaler vi bare 500 i året. Dette er Sit (idrettslaget til skolen). Vi har to store idrettsbygg, og i prisen får du styrketreningsrom med instruktør som setter opp program, samt delta på sånne "hopp og sprett" timer de har på SATS og friskhuset. Billig!

De lokale idrettslagene har ofte gunstige tilbud som er helt ukjente for folk flest. Ofte finner du mer generell treningskompetanse der enn på studioene.

Skrevet

SiT er ikke idrettslaget til "skolen", SiT er studentsamskibnaden i Trondheim og har 4 institusjoner tilknyttet seg. Det er kun NTNU studenter som betaler 500kr i året, studentene fra HiST, DMMH og Folkeuniversitetet betaler 700kr i året.

Idrettslaget til "skolen" din heter NTNUI.

Men vi har et topp idrettstilbud her i byen ja:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...