Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Fredag som var, gikk første episode av Anne fra Bjørkely i reprise på NRK. Serien skal gå noen fredager fremover. Synes nesten det var rørende og se den første episoden om igjen.

Så jeg ville bare takke de som sendte mail til NRK og ba om ønskereprise på denne serien....tro om det ikke var deg Togli?! :):):)

I alle fall, tusen tusen tusen takk :D

Klem fra

Skrevet

Å nei å nei... og det visste ikkje eg! Så ergerleg, da... :-(

Gjest Calóni
Skrevet

Lurer på om det var togli ja, men ikke sikker. Jeg vil også se!

Skrevet

Hæ!? Er det sant!? Det var jeg som ba om en ønskereprise, ja!

Når på fredag var den episoden?

Nå må jeg jammen følge med her :-)

Skrevet

Lurer på om det var togli ja, men ikke sikker. Jeg vil også se!

Går anne fra bjørkely an å få på film?

Skrevet

Javisst. Anne of Green Gables, selges på Amazon og flere andre steder. Tror platekompaniet har den også, men dyrere.

Gjest Calóni
Skrevet

Ser slik ut. Bruk Anne fra bjørkely DVD som søkeord på google, så får du opp noen tips.

Skrevet

Har ikke vært her inne siden jeg skrev innlegget.

Den går i 15:00-tiden på fredager (mener det var 15:05 eller 15:15). Skikkelig kjipt at de sender serien på en tid på døgnet da veldig mange ennå er på jobb. Men heller en dårlig tid, enn å ikke sende den i det hele tatt da ;)

Jeg glemte helt av episode 2 nå den 10/11. Prøvde og se på texttv om den går i reprise, men fant den ikke.

Jeg lurer på om episode 3 ikke går nå neste fredag pga. sport eller noe :( Typisk...

Vi får holde hverandre oppdatert ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...