Gå til innhold

Bearshare...

Gjest likte ikke dette!

Anbefalte innlegg

Gjest likte ikke dette!
Skrevet

Tenåringsdatteren min har lastet ned bearshare. Er dette et program som er trygt å ha på maskinen. Det var etter at dette programmet kom på maskina at jeg fikk problemer... Kan selvsagt være noe annet også!

Skrevet

Du får problemer om du laster ned bearshare,mye drit som popper opp hele tiden,maskinen går saktere osv så fjern bearshare:)

Gjest likte ikke dette!
Skrevet

Du får problemer om du laster ned bearshare,mye drit som popper opp hele tiden,maskinen går saktere osv så fjern bearshare:)

Done!

Gjest sånn er det her
Skrevet

Begge unga her i huset har det på maskinene sine.

Vi har ikke hatt noen problemer.

Gjest Vidigal
Skrevet

Jeg har også Bearshare. og maskinen går super dårlig og har masse som popper opp. Men bruker Addawere flere ganger.

Har hørt at på Bearshare er det masse virus.Og det er ikke bare å slette det, for den blir liggende i maskinen et sted uansett..

Vil heller ha limewear, men maskinen min tillater ikke å laste den ned. Det kommer opp en sperre. (Jeg er ingen datanerd)

Skrevet

Det kommer endel tull med bearshare, mye pop up vinduer og reklame... Når du søker på noe så får du oftest opp mange virus som resultat og disse med amme navn som hva du søkte på.. Disse filene er ofte veldig små TD ei MP3 fil bør være mellom 3000 og 7000 kb men om det står at den bare er 54 kb feks.. så er det oftest virus.. Anbefaler dere å ikke bruke dette programmet og heller bruke limewire http://www.limewire.com

Dette er tryggere og du finner nesten det samme..

Gjest likte ikke dette!
Skrevet

Hvordan slette bearshare???

Du går inn på kontrollpanel på maskina. Så går du videre inn på legg til/fjern program, og sletter bearshare fra lista. Etter at du har klikket for å fjerne bearshare, må du gjennom en "klikkerunde" såvidt jeg husker. Når du har fullført denne, er programmet borte. Hvis du har rett på internettsupport noe sted f.eks. telenor kan de også fortelle deg hvordan du skal gjøre dette!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...