Gjest heici Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Hørte en veldig fin julesang på Greys Anatomy. Har nå funnet ut at det er `It came upon a midnight clear´ med sixpence none the richer. Nå lurer jeg bare på hvor kan jeg få lastet ned denne sangen. Noen forslag? 0 Siter
birdie Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Om du har iTunes kan du kjøpe den fra iTunes Store, den ligger under: Sixpence None The Richer A Winter's Night It Came Upon Midnight Clear 0 Siter
Gjest heici Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Om du har iTunes kan du kjøpe den fra iTunes Store, den ligger under: Sixpence None The Richer A Winter's Night It Came Upon Midnight Clear Tusen takk for tipset! Har prøvd nå , men finner ikke sangen. Hadde du på en engelsk utgave av Itunes music store? 0 Siter
birdie Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Tusen takk for tipset! Har prøvd nå , men finner ikke sangen. Hadde du på en engelsk utgave av Itunes music store? Ja, det er ikke usannsynlig. Søk på sangtittel (den du oppga, ikke begge de jeg skrev) og artist. 0 Siter
Moraki Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Last ned med et nedlastningsprogram. Hvorfor betale hvis du ikke må? 0 Siter
Osiris Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Last ned med et nedlastningsprogram. Hvorfor betale hvis du ikke må? Kanskje fordi noen av oss syns at musikere også må få betaling? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.