Lillemus Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Den skulle aldri vært oppfunnet! *Skuler ned mot fatet der det for litt siden lå to nytinte kanelboller* Og enda er det en og en halv pose kanelboller i fryseren... *Snøfter over dårlig selvdisiplin* 0 Siter
Gjest GA Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jepp. og frysere. *prøver å få tanken på pakken med båtis ut av hodet* 0 Siter
Yia Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Det blir ikke så mange på deg om du deler med meg :-) Selvdisiplin er oppskrytt! 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. november 2006 Forfatter Skrevet 5. november 2006 Det høres godt ut... Jah.... En pose igjen i fryseren nå. Stappet i ungene is med nonstop tidligere i dag så ikke jeg selv skulle bli fristet til å spise sjokoladen i kveld... ) De var såre fornøyde da! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg liker opptinte kanelboller, altså *glise* Sååå sær er jeg nemlig ikke!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Jeg liker opptinte kanelboller, altså *glise* Sååå sær er jeg nemlig ikke!!! Må få stappet dem i ungene snart så de ikke ligger der og frister meg.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.