Sofline Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Skal de virkelig selge brudekjoler på H&M nå også? 0 Siter
Moraki Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Det lurer jeg også på. Merkelig. På en annen side er det vel bra for kommende bruder uten særlig med penger. 0 Siter
Sofline Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Det lurer jeg også på. Merkelig. På en annen side er det vel bra for kommende bruder uten særlig med penger. Selv om man kanskje risikerer at det blir litt vel mange brudebilder i avisa med lik kjole. :-) 0 Siter
Moraki Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Selv om man kanskje risikerer at det blir litt vel mange brudebilder i avisa med lik kjole. :-) Jeg ville nok ikke kjøpt brudekjole fra H&M, selv om jeg kjøper masse andre klær derfra. Når folk skal gifte seg har de kanskje lite penger igjen, så det er nok et godt tilbud for andre. Mange kjøper jo en basiskjole som de syr videre på selv også. 0 Siter
Sofline Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Jeg ville nok ikke kjøpt brudekjole fra H&M, selv om jeg kjøper masse andre klær derfra. Når folk skal gifte seg har de kanskje lite penger igjen, så det er nok et godt tilbud for andre. Mange kjøper jo en basiskjole som de syr videre på selv også. Jeg ville heller ikke kjøpt brudekjole der, selv om jeg synes det er en OK butikk ellers. 0 Siter
Lula Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 I Victor & Rolf kolleksjonen som kommer på torsdag er det en brudekjole. De butikkene som får kolleksjonen får vel ca. 2 kjoler hver. Det finnes 1000 kjoler på verdensbasis og alle er nummererte. 0 Siter
Sofline Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 I Victor & Rolf kolleksjonen som kommer på torsdag er det en brudekjole. De butikkene som får kolleksjonen får vel ca. 2 kjoler hver. Det finnes 1000 kjoler på verdensbasis og alle er nummererte. ok 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.