Dorthe Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Driver Telenor fremdeles og stenger ADSL-forbindelsen natt til mandag? Jeg vet de gjorde det før men nå virker det som de har begynt igjen. både i natt og forrige natt til mandag. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Aldri merke noe sånt. Jeg har også Telenor. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Min funka vaffal i natt. Min datt ut ved 1-tida og da sto modemet å blunket gult. Men det var i orden igjen idag morges. Ja, selvfølgelig var den det ellers så hadde jeg ikke kommet inn nå ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Min funka vaffal i natt. Her er det oppgradering om natta og i natt var en av de dagene. Jaja, jeg sovna jeg ) Takk for svar. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Aldri merke noe sånt. Jeg har også Telenor. Oppgraderinger om natta, jeg ringte telenor og klagde. Takk for svar ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.