Gå til innhold

Kaffe til mageregulering - noe annet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis koffeinfri kaffe har samme funksjon på magen, skal jeg gå over til det og se hvordan jeg blir. Ja, det er koffeinen jeg reagerer på. Jeg drikker kaffe på grunn av smaken, samt hva det gjør med magen min. Skal prøve koffeinfri. Er jeg heldig, har det samme effekt.

Jeg trodde det var koffeinen som ga mageeffekten pga at det er en del av stressreaksjonene man får?

Men gi oss tilbakemelding da, får du bæsje av koffeinfri kaffe så vil jeg vite om det ;-)

Gjest heffalumpen
Skrevet

Har en tante som har vært forstoppet i mange år, men etter at hun begynte å drikke en actimel hver morgen med en gang hun våkner, går hun på do hver morgen.

hva er actimel da?

Gjest heffalumpen
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor. Tror det er på grunn av koffein og varme?

Tror de-caff gjør samme nytten. prøve det davel, og gi tilbakemld. det smaker hetl greit.

Skrevet

hva er actimel da?

Det er noe du kjøper på butikken. Små flasker med syrnet melk som inneholder en bakteriekultur. Det har vært mye reklame for den på TV i det siste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...