Gjest heffalumpen Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Ironi: takk for respekten. Hvem sa du? 0 Siter
keinstein Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Hvem sa du? Vi kan aldri bli venner. Men hvem trenger venner? 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Vi kan aldri bli venner. Men hvem trenger venner? Jeg trenger! Og har Men du må gjerne mislike meg for det. Det går sikkert over uansett. 0 Siter
keinstein Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Jeg trenger! Og har Men du må gjerne mislike meg for det. Det går sikkert over uansett. *peker ut vinduet* SE - EN GJØK!! *Henter VG og åpner vinduet* Det er så mange andre ting liksom. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 *peker ut vinduet* SE - EN GJØK!! *Henter VG og åpner vinduet* Det er så mange andre ting liksom. *LOL* Gonatt og sov godt 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Ehhh.... En standard trådløs hustelefon med 100 m rekkevidde yter 10 milliwatt, aldri mer. En mobiltelefon kan yte 1000 MW. Nå er du heeelt totalt på bærtur!! 0 Siter
keinstein Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Nå er du heeelt totalt på bærtur!! Også et godt innlegg. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Også et godt innlegg. Må bare spørre deg. Har jeg gått glipp av noe det siste døgnet? Siden du har begynt å bedømme innleggene, med skriftlig kommentar. (Regner også med at du også innfører karakterer etterhvert) Er det Webm. som har satt deg til denne jobben med å kommentere innleggene, pga en slags kvalitetssikring av DOL? Uansett så er det en flott jobb du gjør! (Som fortjener en stor: *Klem*) ) 0 Siter
keinstein Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Må bare spørre deg. Har jeg gått glipp av noe det siste døgnet? Siden du har begynt å bedømme innleggene, med skriftlig kommentar. (Regner også med at du også innfører karakterer etterhvert) Er det Webm. som har satt deg til denne jobben med å kommentere innleggene, pga en slags kvalitetssikring av DOL? Uansett så er det en flott jobb du gjør! (Som fortjener en stor: *Klem*) ) Jeg er webmaster andre steder, men jeg har ingen innflytelse eller rolle her. Om du underholdes av meg og mitt, er det fint. Det er det eneste jeg ønsker av deg og andre. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg er webmaster andre steder, men jeg har ingen innflytelse eller rolle her. Om du underholdes av meg og mitt, er det fint. Det er det eneste jeg ønsker av deg og andre. Nei da, jeg bare spøkte med deg om det med kvalitetssikringen. Og du er bare utrolig hjelpsom, snill, underholdende, kunnskapsrik,...osv. Du er den aller beste! *Klem* ) 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Også et godt innlegg. Jepp! Men den påstanden din er vel lett å dokumentere! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.