ShitDiddelyDo Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg har ikke sett denne filmen ennå, men jeg føler for å henge ut anmelderen i Aftenbladet likevel. Tenk å våkne opp dagen derpå etter å ha skrevet noe sånt i en avis jeg antar er relativt seriøs. Hør på dette: "Scorsese skildrer mannsmiljøer i den ekstreme utkanten der Leslie Nielsen gikk rundt og parodierte politifilmer. Det betyr at «The departed» lenge virker som kjønnsbanningas versjon av«The naked gun» og at volden fungerer som rituell sivilisasjonsgave til en småsjuk underholdningsbruker. Av og til føler jeg at regissøren er en bevegelseshemma liten gutt som sluker alle de fikse triksa til basketgjengen i bakgården og kommer hjem og forteller om det etterpå. Faktene hans kan være voldsomme, men historien er ødelagt av kikkerens manglende følelse for ball. «The departed» har ikke følelse for ball." Herre min gud! http://tinyurl.com/y8czva 0 Siter
Glimtipper Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Hehe, snakk om anmeldelse som tar av 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.