Gå til innhold

The Departet

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har ikke sett denne filmen ennå, men jeg føler for å henge ut anmelderen i Aftenbladet likevel.

Tenk å våkne opp dagen derpå etter å ha skrevet noe sånt i en avis jeg antar er relativt seriøs.

Hør på dette:

"Scorsese skildrer mannsmiljøer i den ekstreme utkanten der Leslie Nielsen gikk rundt og parodierte politifilmer. Det betyr at «The departed» lenge virker som kjønnsbanningas versjon av«The naked gun» og at volden fungerer som rituell sivilisasjonsgave til en småsjuk underholdningsbruker. Av og til føler jeg at regissøren er en bevegelseshemma liten gutt som sluker alle de fikse triksa til basketgjengen i bakgården og kommer hjem og forteller om det etterpå. Faktene hans kan være voldsomme, men historien er ødelagt av kikkerens manglende følelse for ball. «The departed» har ikke følelse for ball."

Herre min gud! :)

http://tinyurl.com/y8czva

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...