Gå til innhold

Stakkars Eddie Skoller

Anbefalte innlegg

Gjest Olga fra Oslo
Skrevet

Dette skjedde jo for 3 år siden, og han har vært taus helt frem til nå. Så veldig sutrete kan han vel ikke være? ;-)

Jo;)

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

18

• morsan

7

• ShitDiddelyDo

7

• birdie

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Olga fra Oslo
Skrevet

Gode poenger!!

Og når det gjelder par, kan man vel føye til på lista for dem som er i stor risiko for brudd dem som blir sammen da de er veldig unge, og dem som får barn veldig tidlig, men det gjør ikke et ventuelt brudd noe bedre av den grunn.

Men du har jo egentlig ikke skjønt hva jeg mente med innlegget.

Et brudd er trist og leit uansett. Ja, det har du helt rett i.

Hadde Eddie bare sagt at han var trist og lei seg etter bruddet, så hadde jeg ikke kalt dette sutring.

Men han fremstiller seg selv på en slik måte i dette og intervjuet og skryter av at han har gjort alt så riktig (slik jeg leser det) og dermed forstår han ingenting.

Altså mannen har tross alt gått i fra to koner selv og satset heller på en 20-åring og nå skjønner han liksom ingenting?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han har det sikkert fælt. Det skulle bare mangle når norges vakreste skapning går fra ham.

Men du har naturligvis helt rett. Hva forventer egentlig en nesten femti år gammel gubbe når han plukker opp ei på tjue?

Ser forresten at Hegnar også har en sånn ungberte. Hun har helt sikkert tatt ham på grunn av hans sprudlende humør og uimotståelige sjarm. :)

Gjest Olga fra Oslo
Skrevet

Han har det sikkert fælt. Det skulle bare mangle når norges vakreste skapning går fra ham.

Men du har naturligvis helt rett. Hva forventer egentlig en nesten femti år gammel gubbe når han plukker opp ei på tjue?

Ser forresten at Hegnar også har en sånn ungberte. Hun har helt sikkert tatt ham på grunn av hans sprudlende humør og uimotståelige sjarm. :)

Jøss, er det noen som er enig her også?;)

Men Trygve Hegnar, nei det forstår ikke jeg heller. Da hadde jeg heller valgt Eddie faktisk,om jeg måtte velge. Jeg vil heller ha et liv med mye latter enn å vasse i penger.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jøss, er det noen som er enig her også?;)

Men Trygve Hegnar, nei det forstår ikke jeg heller. Da hadde jeg heller valgt Eddie faktisk,om jeg måtte velge. Jeg vil heller ha et liv med mye latter enn å vasse i penger.

Jupp, og Sissel skal i hvert fall ikke kritiseres for at hun tok ham på grunn av pengene.

Men hun liker vel rett og slett eldre menn. Har hun ikke nok engang gått bort og skaffa seg en eldre fyr?

Urutinert. Det dama kunne fått meg når som helst!

Gjest Olga fra Oslo
Skrevet

Jupp, og Sissel skal i hvert fall ikke kritiseres for at hun tok ham på grunn av pengene.

Men hun liker vel rett og slett eldre menn. Har hun ikke nok engang gått bort og skaffa seg en eldre fyr?

Urutinert. Det dama kunne fått meg når som helst!

"Har hun ikke nok engang gått bort og skaffa seg en eldre fyr?"

Har hun?

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Har hun ikke nok engang gått bort og skaffa seg en eldre fyr?"

Har hun?

Mulig jeg roter. Mener bare at jeg leste noe sånt.

Men jeg er ikke helt oppdatert på hvem som dater hvem. Det er godt mulig jeg roter.

Vakker er hun i hvert fall. Sjarmerende som fy.

amerikafareren
Skrevet

Ja det er lov å ta sjangser, men det er lov å bruke hodet også.(Det øverste)

Noen menn bruker sikkert bade nedre og ovre hodet:)

Gjest Olga fra Oslo
Skrevet

Mulig jeg roter. Mener bare at jeg leste noe sånt.

Men jeg er ikke helt oppdatert på hvem som dater hvem. Det er godt mulig jeg roter.

Vakker er hun i hvert fall. Sjarmerende som fy.

Hun har ihvertfall en utrolig vakker stemme og stygg er hun ikke nei. Absolutt ikke.

Gjest Olga fra Oslo
Skrevet

Noen menn bruker sikkert bade nedre og ovre hodet:)

Ja, mange gjør heldigvis det. Det skal vi være glade for;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hun har ihvertfall en utrolig vakker stemme og stygg er hun ikke nei. Absolutt ikke.

Ja, stemmen er vakker og hele dama oser av sjarm.

amerikafareren
Skrevet

Ja, mange gjør heldigvis det. Det skal vi være glade for;)

Vi kvinner ja:)

Gjest Olga fra Oslo
Skrevet

Ja, stemmen er vakker og hele dama oser av sjarm.

Du har nok mer peiling på dette enn meg;)

Jeg ser at Babette nevner tunga hennes lenger ned i tråden her og da måtte jeg humre litt for meg selv, for akkurat det har jeg lagt merke til også. Hvorfor må hun stikke ut den tunga?

Kald beregning eller bare en uvane tro?

Gjest Olga fra Oslo
Skrevet

Vi kvinner ja:)

Pass på så du ikke diskriminerer nå. Det kan være en og annen mann som også setter pris på det;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du har nok mer peiling på dette enn meg;)

Jeg ser at Babette nevner tunga hennes lenger ned i tråden her og da måtte jeg humre litt for meg selv, for akkurat det har jeg lagt merke til også. Hvorfor må hun stikke ut den tunga?

Kald beregning eller bare en uvane tro?

Sikkert bare en uvane. Det slår meg ikke at hun selv vet hvor vannvittig vakker hun er. :)

Gjest Olga fra Oslo
Skrevet

Sikkert bare en uvane. Det slår meg ikke at hun selv vet hvor vannvittig vakker hun er. :)

He he, du høres helt forelsket ut:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

He he, du høres helt forelsket ut:)

Hehe, jeg ser på henne som en av de nydeligste damene i verden. :)

Gjest Olga fra Oslo
Skrevet

Hehe, jeg ser på henne som en av de nydeligste damene i verden. :)

Å, så søtt:)

Hun skulle ha lest her dette her selv. Det var jo nydelige ord:)

Skrevet

Hadde Eddie bare sagt at han var trist og lei seg etter bruddet, så hadde jeg ikke kalt dette sutring.

Men han fremstiller seg selv på en slik måte i dette og intervjuet og skryter av at han har gjort alt så riktig (slik jeg leser det) og dermed forstår han ingenting.

Altså mannen har tross alt gått i fra to koner selv og satset heller på en 20-åring og nå skjønner han liksom ingenting?

Har du fått deg nytt nick sånn plutselig??

"Men du har jo egentlig ikke skjønt hva jeg mente med innlegget."

Joda, jeg er bare ikke enig med deg i din karakteristikk av han.

"Altså mannen har tross alt gått i fra to koner selv og satset heller på en 20-åring og nå skjønner han liksom ingenting? "

Selv om jeg ikke skjønner hvorfor hun ville ha han i utgangspunktet eller hvorfor han ville ha henne for den saks skyld, så er det da et faktum at de valgte hverandre. Og det er et faktum at de var samme i flere år før de giftet seg og fikk barn, og da var ikke Sissel noen 20-åring lenger.

Uansett så må det da være "lov" å mene at DETTE bruddet kom som lyn fra klar himmel selv om han hadde vært gift før og selv om det var stor aldersforskjell!

Skrevet

I dette innlegget skal jeg ta for meg artikkelen bit for bit (NB: Husk at VG bare gir et utdrag av et større intervju + hush for all del også at pressen stiller de spørsmål de vil og vinkler saken slik de vil!):

"Knust over å ha blitt dumpet av Sissel Kyrkjebø, orket ikke Eddie Skoller en gang å se bilder av eks-kona."

Ja, det må da være lov å føle seg knust over å bli forlatt. Ingen sutring her.

"Jeg har aldri blitt forlatt tidligere. Det er på en måte lettere å forstå et dødsfall. Da vet man jo at man ikke kan gjøre noe med saken. Men når man vil ha en person tilbake, som ikke vil ha deg, er det vondt,"

Det er kanskje ikke bare kjærlighetssorg, men også at hans selvfølelse ble såret. Uansett: Han har ikke blitt forlatt før - nå skjønner han hvor vondt det kan være. Dersom ektefellen dør fra deg er det som oftest ikke avdødes ønske at dette skulle skje. "Bruddet" kommer derfor uten at avdøde ønsket seg vekk fra ektefellen sin. Dette i motsetning til skilsmisse, hvor da Sissel bevisst tok valget om ikke å være kjæreste med Skoller lenger. Ergo er han forlatt og "uønsket", hvilket gjør sorgen og sjokket større, i følge Skoller. Det må da være greit å mene.

"Eddie avslører at han ikke forstår hvorfor bruddet kom, men at han i dag har lært å akseptere det."

Jeg kjenner flere som har sagt det samme - de har rett og slett ikke skjønt hvorfor den andre ektefellen mente at ekteskapet ikke var liv laga. I noen tilfeller kan nok utenforstående synes at det er veldig rart at man ikke skjønte at den andre var misfornøyd. Men manglende selvinnsikt kan vel neppe sies å være sutring.

"Eddie har nå tre ekteskap bak seg og til sammen fem døtre.

- Jeg håpet at jeg ikke skulle lide under enda et slikt nederlag, og jeg var sikker på at barna denne gang skulle få ha mor og far sammen, til den dagen vi ikke lenger er her,"

Det er et vakkert og fint ønske å ønske at barna skal få vokse opp med en mor og en far som bor sammen og er glade i hverandre. Det at han tidligere hadde opplevd brudd er vel snarere med på å styrke ønsket om endelig å lykkes på dette området. Eller mener du at han burde ha skjønt at "alle gode ting er tre"??

"At Eddie måtte ta rollen som hjemmeværende, alle de gangene Sissel reiste rundt om i verden med musikken, var ikke noe problem i ekteskapet.

- Jeg syntes det var helt fint. Jeg hadde allerede vist at jeg var «verdensmester», og hadde prydet forsider. Nå var det hun som skulle få prøve seg ut. Jeg hadde ikke noe imot å være prins Henrik, og gå med hendene bak ryggen og si «god dag god dag». Det har vært helt med min velsignelse at jeg tok det litt roligere og var mer hjemme. Men nå som tilværelsen har endret seg, må jeg ikke lenger ta masse hensyn."

Dette antar jeg er et svar på et direkte spørsmål fra journalisten - ikke noe som har kommet uoppfordret. Det er sannsynlig at journalisten ville spørre hvilken betydning det kunne hatt på forholdet og/eller Eddies selvfølelse at hans unge kone gjorde så mye større suksess enn han selv.

Dessuten må man ikke glemme at Skoller hører til en generasjon hvor det var ekstra "ille" å bli forbigått av kona.

Uansett synes jeg ikek dette kan tolkes som at han skrøt av at han hadde gjort alt riktig. Han sier bare at det ikke var noe problem for han å være en "prins Henrik". Litt morsom sammenligning, ettersom prins Henrik etter sigende har litt problemer med å være prins Henrik selv! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...