Gå til innhold

tips til utendørsaktiviter vinterstid ifm fest

Anbefalte innlegg

Gjest noen med ideer?
Skrevet

Skal ha en stor fest i januar og trenger tips til morsomme ting det går an å finne på ute om dagen (vil at festen skal starte tidlig og vare nesten hele dagen og kvelden så og si).

Har noen gode idéer?? Har store utearealer. F.eks en felles aktiviter for alle ute i form av at man blir kjent med hverandre, som er morsomt, som kan være som et slags vorsspiel, konkurranse e.l.

Skrevet

Akekonkurranse med utkledning? Premier for mest fantasifulle akefartøy / kostyme / lengst hopp osv osv.

Skrevet

Akekonkurranse med utkledning? Premier for mest fantasifulle akefartøy / kostyme / lengst hopp osv osv.

"Tenk om de bor i Stavanger", skulle være til deg. Her er det aldri snø omtrent.

Gjest noen med ideer?
Skrevet

er det sjanser for snø eller ikke?

Nå er jeg ikke spåmann :) men bor på østlandet (nord) så er sjanser for snø, men ingen garanti.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Nå er jeg ikke spåmann :) men bor på østlandet (nord) så er sjanser for snø, men ingen garanti.

Snø: kjelker, osv.. Snømannkonkurranse (skaff rekvisitter som skjerf osv), lage lyslykter med snøballer.. Hvis minusgrader: ha bøtter med vann, og lag iskuler hvis snøen ikke er kram.. og bygg noe. Lagkonkurranse.

Hvis ikke snø: Som du selv sier: "felles aktiviter ... at man blir kjent med hverandre, .. konkurranse ". Rikelig med GLØGG el.l. Og noe å momse på, gjerne varmt.

Fakler når det er blitt mørkt. Skuespill/dans/ringdans .. enkelt, med instruksjon, og sånn som blir komisk? Gammeldagse kostymer?

Men dette er det mange som HATER, men du kjenner kankskje disse folka?

Jeg er dårlig på å arrangere slikt. Men jeg synes det er morsomt likevel. Hvis folk er engasjerte, vel og merke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...