candyqueen_83 Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Legg duken i fryseren noen timer 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Legg duken i fryseren noen timer ta bort det du får vekk etterpå, og stryk på det med bakepapir i mellom?? Hmm..husker ikke heeelt 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 ta bort det du får vekk etterpå, og stryk på det med bakepapir i mellom?? Hmm..husker ikke heeelt Var det ikke kaffefilter da? ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Var det ikke kaffefilter da? ) Det kan godt være 0 Siter
GoodTimes Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 ta bort det du får vekk etterpå, og stryk på det med bakepapir i mellom?? Hmm..husker ikke heeelt Kaffefilter eller tjukt kjøkkenpapir/dopapir. Vitsen er at det skal suge til seg det siste som løsnes opp av varmen fra strykejernet. Bakepapir er jo tett og glatt og suger ikke til seg noe som helst. 0 Siter
Gjest pittpottnøtt Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Ta bort det meste med fingrene. Legg så tørkepapir...eller toalettpapir...både under og oppå duken. Sett strykjernet oppå papiret. Papiret suger opp talgen. Skift papir ofte...til duken er talgfri. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Kaffefilter eller tjukt kjøkkenpapir/dopapir. Vitsen er at det skal suge til seg det siste som løsnes opp av varmen fra strykejernet. Bakepapir er jo tett og glatt og suger ikke til seg noe som helst. Hehe.. Jeg bare innbilte meg at det var bakepapir. Når jeg tenker etter er det jo helt teit ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.