mariaflyfly Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Har oppgradert til siste versjon av iTunes, og nå tør jeg ikke koble til iPoden, i tilfelle den synkroniserer med iTunesbiblioteket som ligger på denne maskina jeg sitter på nå. Jeg hadde manuell oppdatering på den forrige versjonen, men finner ikke ut hvor innstillingen er på den nye. Har nemlig mye musikk liggende på iPoden som jeg har stjælt fra broren min sin iTunes, og jeg vil ikke at det skal bli borte... Hva gjør jeg? 0 Siter
Juneau Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Når du kobler inn ipoden kommer det opp en egen (ny) side som oppsummerer innholdet på ipoden. Midt på siden der er det 4 avkrysningsbokser hvor du blandt annet kan velge manuell håndtering. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 Når du kobler inn ipoden kommer det opp en egen (ny) side som oppsummerer innholdet på ipoden. Midt på siden der er det 4 avkrysningsbokser hvor du blandt annet kan velge manuell håndtering. Ok, takk! Så det er altså ingen fare for at alt jeg har liggende på den blir erstatta med det som ligger i iTunesbiblioteket sånn uten videre? 0 Siter
Juneau Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Ok, takk! Så det er altså ingen fare for at alt jeg har liggende på den blir erstatta med det som ligger i iTunesbiblioteket sånn uten videre? Mnja... tør ikke helt garantere noenting da.... Du bør være klar til å trykke på "avbryt". For itunes har jo som "default" at den automatisk oppdaterer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.