Gå til innhold

iPod- og iTuneshelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har oppgradert til siste versjon av iTunes, og nå tør jeg ikke koble til iPoden, i tilfelle den synkroniserer med iTunesbiblioteket som ligger på denne maskina jeg sitter på nå.

Jeg hadde manuell oppdatering på den forrige versjonen, men finner ikke ut hvor innstillingen er på den nye.

Har nemlig mye musikk liggende på iPoden som jeg har stjælt fra broren min sin iTunes, og jeg vil ikke at det skal bli borte...

Hva gjør jeg?

Skrevet

Når du kobler inn ipoden kommer det opp en egen (ny) side som oppsummerer innholdet på ipoden. Midt på siden der er det 4 avkrysningsbokser hvor du blandt annet kan velge manuell håndtering.

Skrevet

Når du kobler inn ipoden kommer det opp en egen (ny) side som oppsummerer innholdet på ipoden. Midt på siden der er det 4 avkrysningsbokser hvor du blandt annet kan velge manuell håndtering.

Ok, takk! :) Så det er altså ingen fare for at alt jeg har liggende på den blir erstatta med det som ligger i iTunesbiblioteket sånn uten videre?

Skrevet

Ok, takk! :) Så det er altså ingen fare for at alt jeg har liggende på den blir erstatta med det som ligger i iTunesbiblioteket sånn uten videre?

Mnja... tør ikke helt garantere noenting da.... Du bør være klar til å trykke på "avbryt". For itunes har jo som "default" at den automatisk oppdaterer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...