Gå til innhold

Celulitter eller bare slapp hud?

Anbefalte innlegg

Gjest vil se bedre ut
Skrevet

Jeg trener alt for lite og spiser alt for mye. Er ca 6-7 kg over vekta jeg trives i.

Låra mine er ikke pene å se på, de er bulkete og slappe. MEN om jeg tar tak over låra, under rompa liksom og strammer litt på huden så ser de helt fine ut. Vil det si at det bare er huden som er slapp, eller er det cellulitter?

Vil feks oppstrammende krem kunne hjelpe, eller trim? Eller er det bare den berømte tyngdekraften som har vunnet? Er over 30 år...

Kan låra bli finere eller er det bortkastet innsats å prøve?

Chance1365380587
Skrevet

Har prøvd mange kremer og shape-massasje, og alt er bare tull. Eneste som hjelper er trening og bedre kosthold!!! Sorry, bare å sette igang med treninga!

Gjest vil se bedre ut
Skrevet

Har prøvd mange kremer og shape-massasje, og alt er bare tull. Eneste som hjelper er trening og bedre kosthold!!! Sorry, bare å sette igang med treninga!

så det er normalt at man kan få fine lår bare av å heise litt på huden, altså slapp hud er det egentlige problemet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...