Gå til innhold

Trives du i ditt eget selskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker å være alene en dag, men ikke om natten. Jeg har sånn lengsel når samboeren er borte. Sover dårlig også da, og nå er han borte, kommer hjem onsdag og dro i går. Ekkel følelse å ikke ha han her.

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

4

• Gyda

3

• McLoud

3

• DarkPink

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg gjør det. Veldig godt forresten.

Tidligere gjorde jeg ikke det og tenkte å melde meg inn i en klubb, men så var det noe som sa meg at en klubb som vil ha sånne som meg som medlem vil jeg neigu ikke være medlem av.

:-)

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Tidligere gjorde jeg ikke det og tenkte å melde meg inn i en klubb, men så var det noe som sa meg at en klubb som vil ha sånne som meg som medlem vil jeg neigu ikke være medlem av.

Hvordan er du?

:o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Var det ment som en advarsel?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg trives også i eget selskap.

Deilig å kunne krølle seg sammen i sofaen med en god bok og et glass vin, uten å ta hensyn til noen.

Skrevet

Var det ment som en advarsel?

Neida. Ren saksopplysning.

Skrevet

Hvordan er du?

En helt vanlig mann, dog ikke spesielt begeistret for katteskinn.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Neida. Ren saksopplysning.

Da har vi to veldig ulik oppfatning av deg.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Der er vi ganske forskjellige, for jeg er svært glad i katter og andre dyr.

Skrevet

Jeg elsker å være sammen med ungene mine og samme med kjæresten min og jeg savner ham dypt og inderlig når han drar på jobb og blir borte i 2 uker.

Men - det er utrolig deilig å låse seg inn i tom leilighet også, ha en helg helt uten både jobb, unger og mann - sove så lenge jeg vil, late meg, ta laaaange bad og se dårlige programmer på tv og spise akkurat hva jeg vil og når jeg vil. :o) Jo, jeg trives godt i mitt eget selskap!

Skrevet

Ja, jeg trives godt alene. Jeg kan kose meg f.eks. en hel dag. Men ikke om natta. Da er godt med en til i senga.

Jaaaaaa! Skjønt det er godt å sove så lenge man vil og kunne ligge og dra seg utover formiddagen med en god bok også da.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Er du etterforsker IRL?

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Grunnen til at jeg stilte deg spørsmålet nedenfor, er fordi jeg har hørt at det er påfallende mange etterforskere som ikke kan fordra katter...av en eller annen grunn.

;o)

tzatziki1365380058
Skrevet

Ja, veldig!

Jeg er typisk "introvert", visstnok. Synes det er slitsomt å være for mye sammen med folk som ikke er helt nære.

Skrevet

Jeg kan glatt gå i 10 dager uten noen menneskelig kontakt utover Internett og eventuelle butikkekspeditører. Elsker å være alene, bor alene, og klarer meg med minimalt med kontakt med andre IRL.

Skrevet

Jeg trives aller best i selskap med en kjæreste. Så kommer meg selv, og så kommer familie og venner =)

Men jeg tror nok man blir mye mer glad i alenetid når man har fått barn?

En av de utallige grunnene til at jeg ikke vil ha unger på noe vis whatsoever, er så jeg kan få all den alenetiden jeg vil, resten av livet. Får helt fnatt av tanken på det motsatte...aaahh!!

Skrevet

"I crack myself up ;)"

Haha det pleier jeg å si om megselv også. Jeg er veldig glad i mitt egen selskap!!

Det kan såklart bli kjedelig i lengden men en dag med megselv er kos :)

Skrevet

De få timene i året jeg har helt for meg selv nyter jeg i langdrag. Kjempedeilig.

Skrevet

En av de utallige grunnene til at jeg ikke vil ha unger på noe vis whatsoever, er så jeg kan få all den alenetiden jeg vil, resten av livet. Får helt fnatt av tanken på det motsatte...aaahh!!

Hehe. Jeg tror jeg har mer lyst på unger enn når som helst alenetid =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...