Gå til innhold

I barnehage og lei av barn

Gjest Ikke lett når det er tungt

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke lett når det er tungt
Skrevet

Har mistet all glede av å jobbe med barn. Det går sikkert over, jeg regner med det, men hva gjør jeg til jeg får lyst igjen?

Ønsker ikke bytte jobb, men vil gjerne ha tilbake den fantastiske følelsen av å gjøre en god jobb med barna.

Det er jo ikke slik at jeg kan bruke tid med dem til alt er bedre, for lunten er relativt kort og det er ikke bra for barna.

Noen som har hatt det slik? Hva gjorde dere for å få igjen inspirasjonen?

Dette er vel ikke unormale følelser, da denne type jobb er anstrengende og slitsom hvis man ikke er helt på topp?

Skrevet

Noen av oss fikser ikke 5 minutter med unger, så det er beundringsverdig at det finnes folk som jobber i barnehage overhodet, spør du meg...men det er da lov å bli lei og skifte beite, hvis du kan?

Gjest Kitty Cat 82
Skrevet

Du kan jo søke permisjon og jobbe et annet sted i mellomtiden? Så kansje du får gnisten tilbake?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...