Gå til innhold

Supermodellen

Anbefalte innlegg

Gjest jammen pussig
Skrevet

Hva skjedde med den yngste, Maria, hun som pratet østlandsk, men så VIPS pratet stavangersk?

Skrevet

Det var det jeg og la merke til. Personelighets forstyrrelse?? :o)

Skrevet

Jammen pussig at i selv en slik melding må man beytte seg av anonymt nick.

Mjau

Skrevet

Hæ gjorde hun det nå? Sikker på at du ikke blander henne med Lene?

Skrevet

Det var det jeg og la merke til. Personelighets forstyrrelse?? :o)

Jammen pussig at du er så enig med trådstarter. På den annen side, så er vel ikke det så rart. Litt rart å være uenig med seg selv. Dog er vel ikke det noen ukjent situasjon for deg.

Skrevet

Jeg fikk ikke med meg det, men leser på andre forum at de har registrert det de også...sært

Skrevet

Jammen pussig at du er så enig med trådstarter. På den annen side, så er vel ikke det så rart. Litt rart å være uenig med seg selv. Dog er vel ikke det noen ukjent situasjon for deg.

Hva er det du snakker om???

Jeg er da ikke trådstarter...

Ikke beskyld meg for ting jeg ikke har gjort.

Jeg har kun dette nicket og bruker ikke andre.

Skrevet

Nå har Ilovenewyork vært her ganske lenge, McLoud.

Skrevet

Mjau

Utrolig rart at det kan spille noen rolle hva slags nick man bruker. Det er vel hvordan man bruker det som er problemet, for eksempel ulik nick i samme tråd o.l for å støtte egne utsagn. Og det vil du aldri kunne vite uansett, da man kan starte med eget nick og støtte med et anonymt.

Gjest Aimabel
Skrevet

Mjau

er ikke alle som har fast nick

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...