Gjest jammen pussig Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Hva skjedde med den yngste, Maria, hun som pratet østlandsk, men så VIPS pratet stavangersk? 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Det var det jeg og la merke til. Personelighets forstyrrelse?? ) 0 Siter
McLoud Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jammen pussig at i selv en slik melding må man beytte seg av anonymt nick. Mjau 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Hæ gjorde hun det nå? Sikker på at du ikke blander henne med Lene? 0 Siter
McLoud Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Det var det jeg og la merke til. Personelighets forstyrrelse?? ) Jammen pussig at du er så enig med trådstarter. På den annen side, så er vel ikke det så rart. Litt rart å være uenig med seg selv. Dog er vel ikke det noen ukjent situasjon for deg. 0 Siter
Mañana Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg fikk ikke med meg det, men leser på andre forum at de har registrert det de også...sært 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jammen pussig at du er så enig med trådstarter. På den annen side, så er vel ikke det så rart. Litt rart å være uenig med seg selv. Dog er vel ikke det noen ukjent situasjon for deg. Hva er det du snakker om??? Jeg er da ikke trådstarter... Ikke beskyld meg for ting jeg ikke har gjort. Jeg har kun dette nicket og bruker ikke andre. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jammen pussig at du er så enig med trådstarter. På den annen side, så er vel ikke det så rart. Litt rart å være uenig med seg selv. Dog er vel ikke det noen ukjent situasjon for deg. Nå har Ilovenewyork vært her ganske lenge, McLoud. 0 Siter
Idéfix Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jammen pussig at i selv en slik melding må man beytte seg av anonymt nick. Mjau Utrolig rart at det kan spille noen rolle hva slags nick man bruker. Det er vel hvordan man bruker det som er problemet, for eksempel ulik nick i samme tråd o.l for å støtte egne utsagn. Og det vil du aldri kunne vite uansett, da man kan starte med eget nick og støtte med et anonymt. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jammen pussig at i selv en slik melding må man beytte seg av anonymt nick. Mjau er ikke alle som har fast nick 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.