Gjest Lille bethen Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Hei! Jeg har en ring som jeg bruker dag og natt. det er sølv, men jeg lurer litt på om det er lurt inn no fanteri også, for den klør av og til, helt forferdelig mye. Tenkte jeg skulle prøve å rense den litt, i tilfelle det er på grunn av skit at det klør. Er hulerom på innsiden, så plass til mye rart her. Hordan renser jeg den? har vaska mange ganger, men jeg tenkte å rense, som i å få bort alle bakterier. Sprit? Sånn drikkesprit? 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Det meste av sølv inneholder masse annet også. Nikkel f.eks. Jeg kan bruke halskjeder og armlenker i sølv, men øredobber kan jeg bare glemme f.eks. 0 Siter
Gjest pyton å klø!! Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg ville lagt den i phyrisept over natten og skrubbet den litt, før du ta siste strøk over med phyrisept på bommul. 0 Siter
ringerikskringla Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 kok opp grønnsåpe,salmiakk og vann,(godt med salmiakk) legg i ringen og bruk gjerne en liten børste.dette vil fjerne all møkk og bakterier. må ikke gjøre dette med smykker som har stener,de kan sprekke. dette blir gjort i det daglige hos gullsmeder.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.