Gå til innhold

Det klør under ringen

Anbefalte innlegg

Gjest Lille bethen
Skrevet

Hei!

Jeg har en ring som jeg bruker dag og natt. det er sølv, men jeg lurer litt på om det er lurt inn no fanteri også, for den klør av og til, helt forferdelig mye. Tenkte jeg skulle prøve å rense den litt, i tilfelle det er på grunn av skit at det klør. Er hulerom på innsiden, så plass til mye rart her.

Hordan renser jeg den? har vaska mange ganger, men jeg tenkte å rense, som i å få bort alle bakterier. Sprit? Sånn drikkesprit?

Skrevet

Det meste av sølv inneholder masse annet også. Nikkel f.eks. Jeg kan bruke halskjeder og armlenker i sølv, men øredobber kan jeg bare glemme f.eks.

Gjest pyton å klø!!
Skrevet

Jeg ville lagt den i phyrisept over natten og skrubbet den litt, før du ta siste strøk over med phyrisept på bommul.

ringerikskringla
Skrevet

kok opp grønnsåpe,salmiakk og vann,(godt med salmiakk)

legg i ringen og bruk gjerne en liten børste.dette vil fjerne all møkk og bakterier.

må ikke gjøre dette med smykker som har stener,de kan sprekke.

dette blir gjort i det daglige hos gullsmeder..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...