Gå til innhold

Vi har kjøpt ny bil - gosh!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig!!! Etter å ha tenkt og grublet i 2 år har min "impulsive" mann bestemt seg. Og nå er en sort Volvo XC90 bestilt!!!

He, he - gleder meg til å kjøre bil når vi får den. Men føler at vi er litt råflotte også.

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

29

• keinstein

5

• Sofline

4

• Dorthe

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12
Skrevet

Kan jeg få sitte på?

*grønn av missunnelse* ;o)

Skrevet

Kan jeg få sitte på?

*grønn av missunnelse* ;o)

Så klart. Det er 7 seter og plass til mange!

Skrevet

Kul bil! Automatic med stor motor?

185 Hp tror jeg. Automatic. Disel. 7 seter osv. osv.

Gjest Shira12
Skrevet

Så klart. Det er 7 seter og plass til mange!

Å, luksus.

Jeg har så lyst på ny bil, men fornuften har seiret, så det blir nok en stund til det skjer.

Skrevet

Råflott. Men hva er livet? Du lever bare en gang.

Skrevet

Grattis med fin bil.

Er dere rike eller??? ;o)

Kommer jo an på hvordan du definerer rik. Jeg har en mann som tjener godt, og vi er flinke til å spare.

Skrevet

Å, luksus.

Jeg har så lyst på ny bil, men fornuften har seiret, så det blir nok en stund til det skjer.

Ja, det er skikkelig luksus. Det føles helt merkelig. Men vi har spart, og har råd. Det er en trygg bil for mannen min som kjører 200 km 2 ganger i uka hver uke. I tillegg blir det godt med god plass og komfort når vi drar på bilferie med 3 barn.

Skrevet

Råflott. Men hva er livet? Du lever bare en gang.

Jepp, råflott er ordet!

Gjest Fortsatt anonym
Skrevet

Gratulerer! Vi har også bestilt ny bil.

Ford x-max heter den visst. Med syv seter.

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, det er skikkelig luksus. Det føles helt merkelig. Men vi har spart, og har råd. Det er en trygg bil for mannen min som kjører 200 km 2 ganger i uka hver uke. I tillegg blir det godt med god plass og komfort når vi drar på bilferie med 3 barn.

Når vi kjørte mye for mange år siden, kjøpte vi også en sikker og god bil. Det er viktig synes vi. Men den er ikke så fancy nå mange år etterpå ;o)

Og det er spare jeg driver med nå :o) Men jeg har en nedbetalt bil, den fungerer helt som den skal, og nå når jeg er så mye syk, står den ganske så mye i ro.

Og det vi sparer på og ikke ha billån, prøver vi og putte vekk (selv om jeg har en tendens til og shoppe litt innimellom da ;o) ) Og så har vi lån på sambo sin bil.

Skrevet

Gratulerer! Vi har også bestilt ny bil.

Ford x-max heter den visst. Med syv seter.

Den har jeg ikke hørt om. Skal sjekke ut.

Gratulerer!!! Spennende med nybil!

Gjest Forsatt anonym.
Skrevet

185 Hp tror jeg. Automatic. Disel. 7 seter osv. osv.

Som du har peiling jente!

Aner ikke hva slags bil vi får i neste uke en gang jeg:)

Har null interesse da for å være ærlig.

Gjest Fortsatt anonym.
Skrevet

Den har jeg ikke hørt om. Skal sjekke ut.

Gratulerer!!! Spennende med nybil!

Ikke jeg heller.

Skrevet

Når vi kjørte mye for mange år siden, kjøpte vi også en sikker og god bil. Det er viktig synes vi. Men den er ikke så fancy nå mange år etterpå ;o)

Og det er spare jeg driver med nå :o) Men jeg har en nedbetalt bil, den fungerer helt som den skal, og nå når jeg er så mye syk, står den ganske så mye i ro.

Og det vi sparer på og ikke ha billån, prøver vi og putte vekk (selv om jeg har en tendens til og shoppe litt innimellom da ;o) ) Og så har vi lån på sambo sin bil.

Litt shopping må man jo unne seg!

Skrevet

Driitgøy! :) Gratulerer! Ser deg for meg der du durer forbi i luksus. hehe, det er deg vel unt!

Skrevet

Jepp, råflott er ordet!

Jeg skal i hvert fall ikke si noe i mot. Jeg koser meg med min dyre doning. Staten skulle ha -fryktelig- mye skatt. Og nå skal de ha et tredvetall flere tusen for samme kjerra neste år.

Skrevet

Ikke jeg heller.

Ser fin ut! Sjekket på

www.ford.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...