Gå til innhold

Vi har kjøpt ny bil - gosh!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i hvert fall ikke si noe i mot. Jeg koser meg med min dyre doning. Staten skulle ha -fryktelig- mye skatt. Og nå skal de ha et tredvetall flere tusen for samme kjerra neste år.

He, he - ja vi sponser staten med myyyye vi også nå. Men snyter dem for enda mer ved å få den før januar. Hi, hi, hi!

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

29

• keinstein

5

• Sofline

4

• Dorthe

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Wow, gratulerer.

Hvordan er det å kjøre så stor bil :o)

Skrevet

Driitgøy! :) Gratulerer! Ser deg for meg der du durer forbi i luksus. hehe, det er deg vel unt!

Takk, takk :)

Det blir litt rart da. Vi blir veldig synlige. Det er vel ca 4-5 sånne her i byen fra før. 3 av dem eid av leger...

Skrevet

Wow, gratulerer.

Hvordan er det å kjøre så stor bil :o)

Vet ikke enda. Får den ikke før i desember :(

Skrevet

Det blir litt rart da. Vi blir veldig synlige. Det er vel ca 4-5 sånne her i byen fra før. 3 av dem eid av leger...

Stilig! :) Dere får gi den kjærlig pleie :)

Skrevet

Fortell det når du har prøvd da :o)

Og ikke skrem vettet av meg med lukeparkering og slike ting ;o)

Skrevet

He, he - ja vi sponser staten med myyyye vi også nå. Men snyter dem for enda mer ved å få den før januar. Hi, hi, hi!

Jeg rafser dem for mange titusener i f m bil og hus ved regnskapsmessige og lovlige disposisjoner. Pluss noen ulovlige, men som de ikke har sjans til å oppdage.

candyqueen_83
Skrevet

4-5??Hvilken by bor du i a? Jeg bor i en liten bygd og tilogmed her er det flust både av 70 og 90 .. Men grei bil da :)

Skrevet

Jeg kjøpte ny - og søppelbilen tok den. Kompisen kjøpte ny for tre uker siden - og bussen tok den.

Skrevet

Som du har peiling jente!

Aner ikke hva slags bil vi får i neste uke en gang jeg:)

Har null interesse da for å være ærlig.

He, he. Jeg har egentlig liten peil på bil. Men har jo fulgt litt med når mannen har fundert og tenkt høyt.

Skrevet

Stilig! :) Dere får gi den kjærlig pleie :)

Det kommer nok til å få det :)

Skrevet

Det kan jeg gjøre, vettu! Hvordan skal jeg kunne skremme deg med lukeparkering da? Det er vel ikke noe hokus pokus?

Skrevet

4-5??Hvilken by bor du i a? Jeg bor i en liten bygd og tilogmed her er det flust både av 70 og 90 .. Men grei bil da :)

Har ikke så lyst til å si akkurat hvor jeg bor ;) Men det er ganske så mange 70 her også. MEn som sagt, ikke så mange 90.

Skrevet

Grattis med ny bil! :-)

*misunnelig*

Takk :)

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Jeg kjøpte ny - og søppelbilen tok den. Kompisen kjøpte ny for tre uker siden - og bussen tok den.

Med andre ord ikke lurt å kjøpe ny bil?

:o)

Skrevet

Jeg rafser dem for mange titusener i f m bil og hus ved regnskapsmessige og lovlige disposisjoner. Pluss noen ulovlige, men som de ikke har sjans til å oppdage.

Hysj!!!

Gjest lykke til
Skrevet

Så bra at dere får den før jul da, den type bil stiger jo endel etter nyttår :)

Et vennepar bestilte sin XC90 i juli, de får den nå i desember ...... altså laaaaaang leveringstid.

Missunner dere kjemepmye, er drømmebilen min det der, den og VW Tuareg ..... bare så synd at de koster såååååå veeeeeldig mye :).

Skrevet

Med andre ord ikke lurt å kjøpe ny bil?

:o)

Bussen og søppelbilen er glupske uhyrer med sine mange skarpe hjulmuttere og brutale utvekster harver i stykker uskyldige små nye hjertebarn av noen uskyldige blanke og fine dyre praktstykker.

Ulykkelige eiere står igjen med tårer i sine store lønnsmottagerøyne og gråter salte tårer som ikke tørker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...