jubalong70 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Jeg skal i hvert fall ikke si noe i mot. Jeg koser meg med min dyre doning. Staten skulle ha -fryktelig- mye skatt. Og nå skal de ha et tredvetall flere tusen for samme kjerra neste år. He, he - ja vi sponser staten med myyyye vi også nå. Men snyter dem for enda mer ved å få den før januar. Hi, hi, hi! 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Wow, gratulerer. Hvordan er det å kjøre så stor bil ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Driitgøy! Gratulerer! Ser deg for meg der du durer forbi i luksus. hehe, det er deg vel unt! Takk, takk Det blir litt rart da. Vi blir veldig synlige. Det er vel ca 4-5 sånne her i byen fra før. 3 av dem eid av leger... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Wow, gratulerer. Hvordan er det å kjøre så stor bil ) Vet ikke enda. Får den ikke før i desember 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Takk, takk Det blir litt rart da. Vi blir veldig synlige. Det er vel ca 4-5 sånne her i byen fra før. 3 av dem eid av leger... Stilig! Dere får gi den kjærlig pleie 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Vet ikke enda. Får den ikke før i desember Fortell det når du har prøvd da ) Og ikke skrem vettet av meg med lukeparkering og slike ting ;o) 0 Siter
keinstein Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 He, he - ja vi sponser staten med myyyye vi også nå. Men snyter dem for enda mer ved å få den før januar. Hi, hi, hi! Jeg rafser dem for mange titusener i f m bil og hus ved regnskapsmessige og lovlige disposisjoner. Pluss noen ulovlige, men som de ikke har sjans til å oppdage. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Takk, takk Det blir litt rart da. Vi blir veldig synlige. Det er vel ca 4-5 sånne her i byen fra før. 3 av dem eid av leger... 4-5??Hvilken by bor du i a? Jeg bor i en liten bygd og tilogmed her er det flust både av 70 og 90 .. Men grei bil da 0 Siter
keinstein Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Fortell det når du har prøvd da ) Og ikke skrem vettet av meg med lukeparkering og slike ting ;o) Jeg kjøpte ny - og søppelbilen tok den. Kompisen kjøpte ny for tre uker siden - og bussen tok den. 0 Siter
Sofline Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Grattis med ny bil! :-) *misunnelig* 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Som du har peiling jente! Aner ikke hva slags bil vi får i neste uke en gang jeg:) Har null interesse da for å være ærlig. He, he. Jeg har egentlig liten peil på bil. Men har jo fulgt litt med når mannen har fundert og tenkt høyt. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Stilig! Dere får gi den kjærlig pleie Det kommer nok til å få det 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Fortell det når du har prøvd da ) Og ikke skrem vettet av meg med lukeparkering og slike ting ;o) Det kan jeg gjøre, vettu! Hvordan skal jeg kunne skremme deg med lukeparkering da? Det er vel ikke noe hokus pokus? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 4-5??Hvilken by bor du i a? Jeg bor i en liten bygd og tilogmed her er det flust både av 70 og 90 .. Men grei bil da Har ikke så lyst til å si akkurat hvor jeg bor Men det er ganske så mange 70 her også. MEn som sagt, ikke så mange 90. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Grattis med ny bil! :-) *misunnelig* Takk 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg kjøpte ny - og søppelbilen tok den. Kompisen kjøpte ny for tre uker siden - og bussen tok den. Med andre ord ikke lurt å kjøpe ny bil? ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Jeg rafser dem for mange titusener i f m bil og hus ved regnskapsmessige og lovlige disposisjoner. Pluss noen ulovlige, men som de ikke har sjans til å oppdage. Hysj!!! 0 Siter
Gjest lykke til Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Vet ikke enda. Får den ikke før i desember Så bra at dere får den før jul da, den type bil stiger jo endel etter nyttår Et vennepar bestilte sin XC90 i juli, de får den nå i desember ...... altså laaaaaang leveringstid. Missunner dere kjemepmye, er drømmebilen min det der, den og VW Tuareg ..... bare så synd at de koster såååååå veeeeeldig mye . 0 Siter
keinstein Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Med andre ord ikke lurt å kjøpe ny bil? ) Bussen og søppelbilen er glupske uhyrer med sine mange skarpe hjulmuttere og brutale utvekster harver i stykker uskyldige små nye hjertebarn av noen uskyldige blanke og fine dyre praktstykker. Ulykkelige eiere står igjen med tårer i sine store lønnsmottagerøyne og gråter salte tårer som ikke tørker. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Å, stilig :-) Gratulerer. Er det plass til alle 3 baki? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.