Gå til innhold

Vi har kjøpt ny bil - gosh!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Bussen og søppelbilen er glupske uhyrer med sine mange skarpe hjulmuttere og brutale utvekster harver i stykker uskyldige små nye hjertebarn av noen uskyldige blanke og fine dyre praktstykker.

Ulykkelige eiere står igjen med tårer i sine store lønnsmottagerøyne og gråter salte tårer som ikke tørker.

Huff, ja. Forstår at de kan være ganske utrøstelige, når noe slikt rammer. En stor mann _kan_ bli like lei seg som en liten gutt der den nyeste yndlingsleken er ødelagt

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

29

• keinstein

5

• Sofline

4

• Dorthe

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det kan jeg gjøre, vettu! Hvordan skal jeg kunne skremme deg med lukeparkering da? Det er vel ikke noe hokus pokus?

Jeg har aldri lukeparkert med en stor bil :o(

Bare med vanlig personbiler.

Skrevet

Gratulerer så mye! :D

Vi fikk ny bil i forrige uke og det er helt herlig å kjøre rundt i en helt ny bil. Gled deg.

Skrevet

Det kan jeg gjøre, vettu! Hvordan skal jeg kunne skremme deg med lukeparkering da? Det er vel ikke noe hokus pokus?

Det er ikke noe hokus pokus nei, bare en liten tilvenningssak, men man blir fort vant med å kjøre stor bil:)

Gratulerer med bilen forresten:)

Skrevet

Gratulere. Det er en stilig bil. Og mannen din, han er jammen i meg impulsiv :-)

Gjest Fortsatt anonym.
Skrevet

Ser fin ut! Sjekket på

www.ford.no

Jeg finner den ikke jeg. Kanskje jeg har først feil. At var c eller s, isteden for x.

Interessen for biler er ikke stor, som du skjønner:)

Skrevet

Gratulerer! Det er deilig med ny bil, vi har også skaffet oss en for litt siden. Veldig fornøyd!

Vi har regnet litt på det og fant ut at det kommer ikke til å koste stort mer å ha ny bil versus gammel. Vi har nemlig hatt store utgifter til reparasjon og vedlikehold på den gamle bilen.

Skrevet

Så bra at dere får den før jul da, den type bil stiger jo endel etter nyttår :)

Et vennepar bestilte sin XC90 i juli, de får den nå i desember ...... altså laaaaaang leveringstid.

Missunner dere kjemepmye, er drømmebilen min det der, den og VW Tuareg ..... bare så synd at de koster såååååå veeeeeldig mye :).

Oj, det var lenge å vente ja. Synes vi må vente lenge, jeg... Men da skal jeg ikke tenke mer påd et i alle fall!

Skrevet

Å, stilig :-)

Gratulerer.

Er det plass til alle 3 baki?

Håper det ;) Har ikke prøvd bilen... Men det ser absolutt slik ut. Dessuten er det 2 seter til baki.

Skrevet

Gratulerer så mye! :D

Vi fikk ny bil i forrige uke og det er helt herlig å kjøre rundt i en helt ny bil. Gled deg.

Gratulerer massevis! Ja, gleder meg til å kjøre i nybil. Det er noe helt spesielt med den lukta og følelsen.

Skrevet

Jeg har aldri lukeparkert med en stor bil :o(

Bare med vanlig personbiler.

Det er vel noe man finner ut av vil jeg tro.

Skrevet

Det er ikke noe hokus pokus nei, bare en liten tilvenningssak, men man blir fort vant med å kjøre stor bil:)

Gratulerer med bilen forresten:)

Ja, jeg gruer meg ikke til å lukeparkere med stor bil.

Og takk for gratulasjonen.

Skrevet

Gratulere. Det er en stilig bil. Og mannen din, han er jammen i meg impulsiv :-)

Ja, han er virkelig prototypen på impulsiv ;)

Men det hører vel med hele pakka det også! Han gjør aldri noe overilet.

Skrevet

Jeg finner den ikke jeg. Kanskje jeg har først feil. At var c eller s, isteden for x.

Interessen for biler er ikke stor, som du skjønner:)

Jeg antok at det var S-max.

Skrevet

Ja, han er virkelig prototypen på impulsiv ;)

Men det hører vel med hele pakka det også! Han gjør aldri noe overilet.

Høres ut som samboeren min. Han bruker omtrent like lang til på å bestemme seg for hva han skal kjøpe til nevøene sine i bursdagsgave. :-)

Skrevet

Høres ut som samboeren min. Han bruker omtrent like lang til på å bestemme seg for hva han skal kjøpe til nevøene sine i bursdagsgave. :-)

Den "stakkars" mannen min trenger bare å kjøpe 2 gaver i året. Det er min julegave og min bursdagsgave.

De kommer med 1 ukes mellomrom, og han klager like mye hvert år over at han må finne på to ting omtrent samtidig.

Jeg prøver å fortelle ham at bursdagen min faktisk er på samme dag hvert eneste år, og han kan kjøpe den gaven når som helst - men det går ikke inn.

Men, han finner på veldig fine gaver, så jeg skal nok overleve den klagingen :)

Skrevet

Den "stakkars" mannen min trenger bare å kjøpe 2 gaver i året. Det er min julegave og min bursdagsgave.

De kommer med 1 ukes mellomrom, og han klager like mye hvert år over at han må finne på to ting omtrent samtidig.

Jeg prøver å fortelle ham at bursdagen min faktisk er på samme dag hvert eneste år, og han kan kjøpe den gaven når som helst - men det går ikke inn.

Men, han finner på veldig fine gaver, så jeg skal nok overleve den klagingen :)

Jeg tilbyr også å ta meg av gavekjøpene til alle andre enn meg, men han vil selv være med... Når han endelig bestemmer seg, får han kjøpt noe fint. :-)

Skrevet

Jeg tilbyr også å ta meg av gavekjøpene til alle andre enn meg, men han vil selv være med... Når han endelig bestemmer seg, får han kjøpt noe fint. :-)

Så flott at han vil gjøre det selv!

Skrevet

Så flott at han vil gjøre det selv!

Ja, selv om det kan være litt frustrerende å høre på at han ikke kan finne noe. :-)

Gjest Flystripa
Skrevet

185 Hp tror jeg. Automatic. Disel. 7 seter osv. osv.

Høres helmax ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...