Gå til innhold

Jobb

Gjest usikker nå

Anbefalte innlegg

Gjest usikker nå
Skrevet

Jeg har vært hos et rekrutteringsbyrå som har skaffet meg et intervju til en salgsjobb. Jeg er egentlig ikke så veldig interessert i denne jobben, men føler at jeg må gå siden min kontaktperson i dette rekrutteringsbyrået har strevet (ja, hun sa hun hadde det!) så mye for å få dette intervjuet.. Og hun sier jeg har gode sjanser for å få jobben.. Bør jeg gå? Har ingen "gode" unnskyldninger, så tør nesten ikke ringe å si jeg ikke vil ha jobben..

Gjest mer sikkert
Skrevet

Hvis du går og er arbeidsledig så tar du intervjuet. Er jobben ikke noe for deg (du jobber å ser), Så søk opp ny jobb mens du jobber.

Skrevet

Husk nå på at rekrutteringsfirma også selger. De selger deg til sine klienter. Hun kommer til å gjøre det hun kan for å få deg til å gå...som for eksempel å spille på din samvittighet....Hun er betalt for å skaffe folk til jobbintervjuene :)

Hvis ikke det passer deg, så ville jeg ikke brydd meg med å gå...fortell rekrutteringsdama hvorfor denne jobben ikke passer til deg.

Mvh.

Skrevet

Jeg synes du skal gå hvis du er arbeidsledig, det er ikke sikkert det dukker opp noe bedre i nære fremtid.

Gjest usikker nå
Skrevet

Takk for svar.. Jeg har bestemt meg for å prøve få jobben og hvis jeg får den kan jeg jo alltids slutte hvis den ikke passer meg. :)

Skrevet

Takk for svar.. Jeg har bestemt meg for å prøve få jobben og hvis jeg får den kan jeg jo alltids slutte hvis den ikke passer meg. :)

Lykke til på intervju! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...